Yes!! Wat fijn om te lezen.Wat spannend en bijzonder zo’n BAM project. Welkom!
Eerder gaf ik aan dat de baby niet zichtbaar was op een echo, nu gelukkig goed nieuws; de baby is goed in beeld gebracht en alles is ok. Ik hoor ergens over 2 weken pas de uitgerekende datum, voor nu is die 29-06-2026 (ik zit dus op het randje van de Juni en Juli groep).
Stoere BAMs en anderen ook gefeliciteerd. ^^
Wij hadden 14 november (8+1 weken - 25 juni uitgerekend) de eerste (goede) echo!
Ik vond het zó leuk en de verloskundige was héél positief, maar ik merk dat ik een slag om de arm houd, want "je weet het nooit".
De verloskundige dacht ook dat ik me niet meer slechter zou gaan voelen, maar na die echo ben ik eigenlijk alleen maar misselijker/weeïger geworden :') maar ik reken me rijk dat ik niet continu kotsmisselijk ben zoals sommigen.
Woensdag 3 december volgende echo, veel zin in.
We zijn het langzaamaan wel aan mensen aan het vertellen: de ouders weten het, één zus/schoonbroer en een paar vrienden.
Qua onzekerheid is het denk ik gewoon accepteren dat de onzekerheid er is, maar proberen realistisch te blijven denken. In het begin merkte ik amper iets qua symptomen, maar als je betrouwbare informatie online goed leest dan staat daar bv. óók gewoon bij dat dat ook prima 'normaal' is. Dus niet alleen maar dingen registreren die je angst aanjagen, maar ook open staan voor geruststellende informatie.