Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo as moeders die in mei 2023 uitgerekend zijn. Kom hier gezellig kletsen, ervaringen uitwisselen en elkaar steunen in deze mooie en bijzondere tijd ?
Hoi hoi! Spannende tijd zeg.. allemaal nog erg pril. Ben benieuwd hoe jullie je voelen. Voor mij is het de eerste zwangerschap. Erg spannend maar toch ergens ook erg onzeker en hopen dat de baby "blijft plakken". Zaterdag positieve clear blue in handen.
hallo dames,
Wat leuk dat jullie aangeschoven zijn! Blijft altijd spannend die eerste weken en als we mekaar zo een beetje kunnen steunen is het alleen maar fijn toch? Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 4 mei uitgerekend van ons 4e kindje. Hebben jullie al een afspraak staan bij de verloskundige? Ik ga mij dinsdag inschrijven (morgen een beetje drukke dag).
Ja super spannend! Positieve test was hier 24 augustus!
Pas na de eerste echo durf je het echt pas te geloven ofzo! Hihi
Qua kwaaltjes valt het gelukkig hier erg mee. Niet misselijk, wel veel darmkrampen, af en toe honger gevoel en pijnlijke borsten (die ongeveer 1 maat per dag groeien voor je gevoel)
Jullie?