Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar is helaas niets over te zeggen. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam, de tweede niet. Bij de tweede heel veel bloedverlies gehad dus ik dacht toen ook een miskraam te hebben maar dat was niet zo. Nu weer zwanger en nog spannend. Het is echt afwachten hoe moeilijk ook. Probeer afleiding te zoeken, rust te zoeken, misschien wat sporten of bewegen als dat lukt. En aftellen tot de eerste echo! Wanneer heb je die?
Zo wat heftig zeg! 3 miskramen en 5 jaar verder. Voor jou extra spannend lijkt mij. Hopelijk blijven de zwangerschappen goed gaan. Morgen ga ik maar eens de verloskundige bellen. Zit nog een beetje in de ontkenningsfase.
hoeveelste kindje is het voor iedereen? En als je een ouder kindje heb, hoe oud is hij/zij?
Oh de andere berichtjes heb ik even gemist. Net wat Roos zegt. Kan altijd alle kanten op gaan. Ik heb twee miskramen achter elkaar gehad (5 jaar geleden). Zoek inderdaad zoveel mogelijk afleiding (hoe moeilijk dit ook is) en maar aftellen naar de echo. Klinkt nog zo ver weg hè, maar voor je het weet is het zover.