Uitgerekend oktober Boskoop/Waddinxveen

Hoi,
Mijn naam is Ashley en ik woon in Zoetermeer. Begin december uitgerekend van ons eerste kindje. Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met andere zwangere vrouwen, aangezien ik de eerste mama to be ben van mijn vriendinnen.
Groetjes Ashley

Dankjewel!
Ik voel me gelukkig weer steeds beter, de misselijkheid is weg en ik merk ook dat ik steeds meer energie krijg. Ik ben nu 14 weken.
Hoe gaat het met jullie en hoe ver zijn jullie?

Gelukkig maar! Heb je veel last gehad van de missslijkheid?
Ik kreeg ook veel meer energie vanaf week 14. Je gaat nu de relaxte fase in hopelijk :)
Ik ben nu 22,5 week. Lekker over de helft! :-D

Ik ben wel vaak misselijk geweest, maar niet extreem. Merkte wel dat ik heel weinig eetlust had, dit is pas sinds 1,5 week weer wat toegenomen.
Fijn dat je al over de helft bent. Weten jullie het geslacht al?

Oh gelukkig dat scheelt. Ik had ook weinig eetlust. Zeker als ik zelf had gekookt?
We krijgen een meisje, super leuk! We hebben dan vier generaties in de familie ?
Willen jullie het geslacht weten? 

Oh wat leuk een meisje! ? Wij horen het volgende week donderdag. Ik zou het allebei echt heel leuk vinden, maar ben wel heel benieuwd wat het wordt.

Ooohh spannend! Zo leuk ook om er achter te komen ? mocht je verder willen kletsen zou dat ook via FB kunnen? Kijk hier iets minder vaak :)

https://www.facebook.com/stephanie.vandervoort.5

Terug
Bovenaan