Uitgerekend op of rond 3 okt?

Hallo allemaal,

Ik ben zelf nu zwanger van ons derde kindje en ik ben heel benieuwd wie er ook op 3 okt. uitgerekend zijn of rond de 3 okt. En hoor graag hoe jullie nu alles ervaren.
Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!
Zonnige groet, Ingrid.

Hoi Ingrid

Ik ben 7 oktober uitgerekend van ons eerste. Ik praat ook mee in een forum voor september/oktober mama's van mamaenzo, ook leuk. Hoe gaat alles tot nu toe in jouw zwangerschap?

Groetjes

Riejanneke

Hoi!
O, wat spannend allemaal voor je zo'n eerste zwangerschap! Gefeliciteerd! Kan je ervan genieten? Gaat alles goed?
Ik heb t heel erg zwaar gehad. Ik begon met 6 wkn misselijk te worden, ik spuugde zoveel en kreeg ook nog n migraine aanval waar ik altijd van moet spugen. Het werd zo erg dat ik uitdroogde en in t ziekenhuis kwam. Daar heb ik 8 dgn aan het infuus gelegen. Dat was erg zwaar ook voor mijn man die nog thuis was met onze twee kinderen. Meid van 8 en een jongen van 6. Daarna heb ik nog ruim 11 wkn op de bank gelegen. Zodra ik ging zitten of staan was het weer spugen dus ik moest stil blijven liggen. Dat waren zware en zeer eenzame wkn. Daarna begon ik op te knappen maar het heeft nog een aantal wkn geduurd voordat ik weer n beetje energie kreeg. En nog ben ik er niet, alles is beperkt bv met de winkels. Ik kan er 3 doen en dan moet ik terug. Maargoed, met de baby gaat het goed en ik begin wat op te krabbelen nu. Het blijft spannend allemaal.
Leuk dat je gereageert hebt!

Groetjes Ingrid.

Dat is zeker pittig! Wat lijkt me dat lastig en wat kan je je dan eenzaam voelen ja! Heb je nu nog echt misselijkheid dan? Je zal er in ieder geval zeker wel een slechte conditie aan over gehouden hebben ja, of je nou wilt of niet. Als je zolang moest blijven liggen. Pfoeh joh.
Ik vind dat ik eigenlijk een hele goede zwangerschap heb. Wel echt vermoeidheid en 3wk constante misselijkheid gehad maar na 14 weken was dat weg. Bloedsuikers en bloeddruk zijn constant aan de lage kant maar dat zie ik eerder als positief. Nu alleen rugklachten doordat mijn wervelkolom aan de onderkant instabiel is, de baby trekt m teveel naar binnen dus krijg je zenuwafknelling en spieren die te strak staan. Maar met fysio en minder werken gaat dat ook goed. Wel verbaast het me dat je met kleine 30wk al zo verminderd kan zijn in je doen en laten, dat had ik niet verwacht. Ook niet omdat ik toch in erg goede conditie was. Maar ik kan er me niet aan storen. Vind het eerder allemaal enorm bijzonder wat er in mijn lijf gebeurt. Hoe zijn je eerdere zwangerschappen dan geweest?

Groetjes

Riejan

Ik ben nu gelukkig niet misselijk meer hoor, dat is gelukkig over! alleen voelt m'n lijf loodzwaar met alles wat ik doe en dat komt omdat m'n conditie op een zeer laag pitje staat. Maar ik red me zo wel hoor. Mijn andere zwangerschappen waren de eerste 3 mnd ook slecht; erg misselijk met spugen ong. 7 wkn lang. Maar niet zo extreem als deze keer.
Vervelend je rugklachten, dat zal best moeilijk zijn in combinatie met n baan? Wat voor werk doe je? Ik ben fulltime moeder en daar was ik vooral nu in deze zware weken wel erg blij mee zodat ik niet steeds af moest bellen.
Zijn jullie al begonnen met de babykamer? Wij hebben het kamertje nu bijna klaar. Heerlijk, af en toe even weer naar binnen lopen en rond snuffelen in t kamertje!
Vanavond zijn we even naar de winkel Gardo geweest en hebben een voedingskussen gekocht want die had ik nog niet. Ik ga 'm eerst zelf gebruiken voor t slapen en na de geboorte voor de borstvoeding, ik ben benieuwd. Ben jij al veel aan het aanschaffen? Weten jullie wat het gaat worden? Wij wel maar proberen dat nog even geheim te houden voor onze omgeving.
Groetjes, Ingrid.

Hoi,

Leuk om lekker samen te kletsen!

Ik ben Marjanne en ben uitgerekend tussen 2 en 9 oktober. Lang verhaal, maar niemand wil een definitieve datum prikken. Wij gaan maar van 9 okt uit, de vk ook, maar ja die heeft geen echo's gemaakt.
Ik ben zwanger van de 3e, heb 2 dochters, een van 3,5 en een van 1,5 jaar. Nu weer kort erop, maar dat vinden we vooral heel erg leuk! Al moet ik zeggen dat de zwangerschap me erg tegenvalt. Ben ook heel erg misselijk geweest, gelukkig geen ZH maar wel aan de medicijnen en volledige bedrust. Ik werk in de zorg en dat is nu ook erg zwaar. Hoef gelukkig nog maar 5 weken en heb dan verlof+vakantie. Ik werk 12uur per week, dus ook dat is te overzien, maar toch ben ik helemaal kapot als ik thuis kom (en dan heb ik maar 4 uur gewerkt!!)

Groetjes Marjanne 27+1

Hoi Marjanne,
Allereerst ook jij gefeliciteerd met dit 3e wonder!
Ik ben dus ook zwanger vd 3e maar vind deze zwangerschap ook erg zwaar. ik denk nu al heel vaak, laat maar komen ik heb er eigenlijk nu al n beetje genoeg van van de zwangerschap. Wel erg jammer want ik had vantevoren gedacht om goed te gaan genieten van deze zwangerschap omdat dit echt de laatste is. Maarja...
Wat leuk dat je 2 meiden hebt, gezellig! En nu? Weten jullie het al? Spannend hé?!
Veel succes verder!
Gr Ingrid.

Hallo allemaal!
Ik ben Els en op 7 oktober van mijn tweede zoon uitgeteld! Mijn eerste zoon wordt 21 sept 2 jaar.
Mijn eerste zwangerschap is als een trein verlopen, vrijwel geen enkele klachten, ik voelde me superfit en ook de bevalling was zo gepiept. Maar nu... ik heb veel last van mijn rug en bekken en vermoeidheid. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn man zwaar (hij is zoo ge (ver-) wend dat ik altijd alles in het huishouden doe, maar nu dus niet meer kan) Nog 3 weekjes werken en dan vakantie en verlof! Ik kijk er nu al naar uit!

Gr Els

Terug
Bovenaan