Uitgerekend Sep 2021 nieuwe Facebook groep

<p>Zijn er damens uitgerekend in september 2021 die in een klein Facebook groepje willen stappen? Ik dacht zelf aan 30 meiden ofzo. Als er interesse is maak ik een groep aan ?</p>

Een klein clubje lijkt mij ook leuk!
Gefeliciteerd dames!
Ik kom volgens mijn berekening op 15 september. 25 januari al de eerste echo, de verloskundige denkt dat ik al wat verder ben vanwege erg vroege positieve test en lange cyclus na vroege mk.

Leuk meiden! De groep heet September/oktober 2021 ouders van nu 
ik heb hem gemaakt met een anoniem profiel omdat mijn zwangerschap nog geheim is. De groep staat natuurlijk wel op Privé 

@lautjef hier ook zwanger na een mislraam. Vind je t ook zo spannend? Kan nog niet echt blij zijn, omdat er veel angst is dat t weer misgaat.

Heb me aangemeld op facebook!

MamaJoJu ja het is echt ongelooflijk spannend. Bij elk krampje en steekje ben ik nu bang dat het misgaat. Tot nu toe gaat het gelukkig goed, en hopelijk blijft dat ook zo! Het was bij mij misgegaan bij 5w en 4d, bij jou dan? Echt spannend hè. Probeer er nu maar van te genieten maar die onzekerheid is niet zomaar weg. 

Ik was 6 weken en 5 dagen toen ik t slechte nieuws kreeg. Was al gestopt met groeien vanaf 4-5 weken. En had al 3 dagen op en af wat bloedverlies. Uiteindelijk heeft t 3 weken geduurd voordat alles weg was. Daarna was mn hele cyclus anders, deze maand was de eerste maand dat t weer wat normaler voelde en direct raak! Heel blij, hoop alleen zo niet opnieuw bloedverlies te krijgen. Bij de eerste 2 wel gehad maar dat betekende niets, dat groeide allemaal zoals t hoorde.

Terug
Bovenaan