Uitgerekend Sep 2021 nieuwe Facebook groep

Joh wat schrikken dan. En dat heeft dan best een tijdje geduurd. Ik had nog het 'geluk' als je dat zo kunt noemen, dat ik een uur nadat ik krampen en bloedverlies kreeg ook 2 vruchtjes ben verloren. Met een paar dagen was het al helemaal gestopt en de zwangerschapstest was al weer negatief de volgende ochtend. Alsnog wel een cyclus gehad van ruim 7 weken. Merkte daarna wel dat ik echt nóg liever zwanger wilde raken.. en gelukkig is dat nu ook zo, hopelijk ons eerste kindje ;)
Super spannend en fingers crossed dat het allemaal goed mag gaan dit keer :)

Dat is wel herkenbaar, dan is de wens ineens nog zoveel sterker. Laten we maar positief blijven en er van uit gaan dat het dit keer wel goed gaat.. 

Ik sluit mij graag aan bij een groep. Moet ook even kijken hoe ik dat op Facebook doe want weten pas een paar mensen dat ik pril zwanger ben. Ik zou nu uitgerekend zijn op 20 september. Wij hebben het al wat mensen verteld vanwege twee eerdere miskramen. Vind het dus fijn om nu met vriendinnen te kunnen praten over mijn spanning (elke keer als ik naar de wc ga en/of kramp voel). En als alles wel goed gaat (hopelijk is drie keer scheepsrecht ??) dan heb ik extra lang voorpret met ze kunnen hebben.

Zijn er meer van jullie trouwens heel benieuwd naar de persco van vanavond? Mijn vriend zei opeens: straks wordt het weer strenger en mag ik niet bij de eerste echo zijn. Dat lijkt mij echt waardeloos, omdat we allebei natuurlijk wel een klein beetje gespannen zijn door de eerdere miskramen. Als je dan het hartje gaat zien van je eerste kindje, dan graag samen. Ook voor het geval dat...

@annelief ja ik hoop ook echt dat de echo's wel doorgaan. De vorige echo alleen moeten doen toen ik hoorde dat t mis ging. Mijn man was net geopereerd, dus heb ook niet gevraagd destijds of het mocht. Maar fijn was het niet. Dus duimen dat dat gewoon door kan blijven gaan!

Hey! Zou ook graag bij de fb groep willen. ben ongeveer 14 september uitgerekend, En heb een kleine man van 1 jaar en 8 maanden rond rennen?

Hee dames, leuk idee om een fb pagina aan te maken ik ben erbij!
Uitgerekend half September en heb 25 januari mijn eerste echo. Ook is dit onze eerste :)

Terug
Bovenaan