Uitgerekend september 2023

MamavanRowan

New member
Hoi!

Wie is er net als ik uitgerekend in september 2023?

Dit word ons 2de kindje, we hebben al een zoon die bijna 2 jaar word.

En dan nog een andere vraag; welke zwangerschapssymptomen ervaar je nu op dit moment?

Liefs, Stephanie
 
Hoi Stephanie
Ik ben 23 sept uitgerekend op basis van mijn ovulatie. Nu 5+3. Het is ons (hopelijk) derde kindje. Ik ben erg onzeker. 
Ik voel toeschietreflexen door mijn borsten. En ik heb af en toe maagpijn en wat opgeblazen darmen. Ik was een week geleden een paar dagen wat misselijk. Thats it. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik nu al heel misselijk en had ik erg agressieve darmen. Het voelt zo stil nu. Maar misschien praat ik volgende week wel heel anders. ? 
En jij? 
Overigens heb ik een week geleden precies zo'n topic aangemaakt en zijn we een appgroepje gestart. Als je mee wil doen, laat maar weten. 
 
Hey,
Ik ben uitgerekend op 09-09. 
Gister eerste echo gehad met een kloppend hartje. Ik ben vandaag 7 weken en 4 dagen. Over twee weken weer een (extra) echo.
Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb twee keer eerder een echo gehad met (snel) kloppend hartje maar helaas bleek het toen beide keren overleden met de termijn echo. De eerste keer was de groei gestopt met 8 weken en x dagen. Tweede keer met 9 weken en 5 dagen. Ik hoop dat het deze keer beter gaat.
qua symptomen heb ik wat gevoelige borsten, sneller moe en af en toe in de avond last van maagzuur. Maar voel me eigenlijk gewoon heel goed :) 
wanneer hebben jullie de eerste echo? 
 
Hoi!
Wij zijn eergister erachter gekomen dat we een 2e verwachten, we hebben al een zoontje van 1,5 jaar. Ook al een heel verleden met 7 zwangerschappen in totaal. 
Maar deze blijft tot nu heel goed "kleven"??
Vandaag 2 dagen na nod is mijn test knalpositief. 
Officieel ben ik 2-10 uitgerekend maar ook deze word weer eerder gehaald ivm mijn hg achtergrond. In mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje heb ik 8 maanden in het ziekenhuis gelegen met uitdroging en ondervoed. bij de bevalling was ik er zelf bijna niet meer geweest maar mijn zoontje was en is kerngezond. Dit allemaal weerhoud mij er niet van om mijn droom van 2 kindjes te stoppen en we gaan er dus weer voor! Stiekem hoop ik dat mijn zoontje en zijn vrolijkheid mij er door deze zwangerschap heen gaat helpen vooral de motivatie. De wil is er, desondanks zijn we erg blij dat het ons weer gegund is. 
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!? Ik ben nu trouwens 4+2
 
@Yilma, gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Deze keer heb ik erg veel last van mijn darmen? opgeblazen en rommelen, dat had ik bij mijn zoontje niet, toen wel misselijk en nu niet. Ik heb jouw topic gevonden inderdaad, die had ik nog niet gezien. Ik hou het zelf liever bij een topic ?.
@Misspoes, ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap! wat vervelend om te lezen dat de vorige keren de groei stopte, ik hoop voor jou dat het deze keer allemaal goed blijft gaan! Ik heb mijn echo pas 15 februari, ik kan nu al niet meer wachten pffff.
@Mammavantj, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook voor jou hoop ik dat het deze keer allemaal goed blijft gaan!
Ondanks dat ik al een bevalling heb meegemaakt, merk ik dat ik het allemaal toch weer opnieuw erg spannend vind!
Waar ik trouwens ook veel last van heb zijn hele levendige dromen! Erg vervelend, iemand ervaring mee?
 
 
 
Terug
Bovenaan