Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Paar weken geleden hield ik niks binnen qua eten en drinken. Bij de huisarts geweest zeltpillen gehad ong 5 dagen gebruikt en het gaat nu gelukkig goed! Moet wel opletten wat ik eet en hoe anders gaat het weer fout. Vorige week geslachtsbepaling gedaan met me vriend en we krijgen een jongentje. Buik is al aardig aan het groeien ben nu 15+4 en ruim 5 kilo al aangekomen. S’avonds na het eten vaak een opgeblazen gevoel en een harde buik maar we gaan gewoon door!
Hallo dames,
Is er toevallig al een app groep gemaakt voor september/oktober 2021? Ik ben zelf 28 september uitgerekend, van ons tweede kindje.
Joselien
Is de groep er al? Ik ben 14 sept uitgerekend nu 24.5 weken. Eerste kindje en het is een meisje!
P.s ik heb ook 24baby app daar staan ook allemaal topics op en kan je ook overal over praten
Hoi allen! Er is helaas nog geen groepsapp omdat er te weinig animo voor leek te zijn. Leuk dat er nu toch nog meer op reageren ? Groepsapp zouden we misschien alsnog kunnen aanmaken?