uitgerekende datum deel 2!!

Hey allemaal,

Het forum werkt weer eens niet mee. Ik kan de reacties niet meer lezen vanaf...ooooo hoe heet je ook al weer? Echt erg! Ik ben zo vergeetachtig....:D

Ik ben in ieder geval bijna 27 weken zwanger. Ben 19 januari uitgerekend! Dus dat gaat idd ook opschieten! Wel allemaal spannend hoor, ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg verder. Dus ben soms wel eens nerveus of ik echt wel ingeschreven sta! :D Haha!! Ik heb toch een welkomstbrief gehad en een kadobon van 50 euro ( jaja!:D ) Haha maar toch... soms!

Liefs

Hey meiden!

Bedankt voor de succes van het verhuizen. Woon inmiddels in het zomerhuis van mijn ouders. Sinds anderhalf jaar weer in een huis wonen, wat een luxe. Mijn vent en ik genieten echt van alle luxe die we nu hebben en voelen ons helemaal verwend haha! We hebben 1,5 jaar in een appartement in een oude schuur gewoond, vandaar de enorme verandering voor ons! haha! het is echt lekker genieten, maar het verhuizen was wel afzien. Al deed ik zo min mogelijk til werk, heb ik na twee middagen elke dag erg last van van bekken en harde buiken. Dus heb me van het weekend ziek gemeld (zit toch al volledig in de ZW) dus voel me er niet schuldig over. Nu de laatste rommel opruimen in huis en ben ook al bezig geweest om alles spullen voor de baby die we tot nu toe gekregen en gekocht hebben uit te zoeken. En dat is echt leeeeeeeeuuuk!! hahaa! Eindelijk!

Wat leuk om een op een rij te zien wanneer iedereen is uitgerekent en zag dat ik de laatste ben op rij van januari. Ben erg benieuwd wie het eerst gaat worden, want tsja met baby's weet je het nooit he! Die komen gewoon als ze eruit willen.

@ janne B, heb ik ook nog niks gehoord van Kraamzorg, behalve de welkomsbrief en de 50 euro kado bon, die ik inmiddels heb uitgegeven voor een super gave babytas. Ik dacht dat het 8-6 weken van te voren is?

Tot schrijfs, liefs Janne(krukel)

Hoihoi ,

Hier is de kraamzorg even langs geweest om een welkomscadeau uit te laten zoeken ,
Heb een heel schattig boxkleed met van die labeltjes eraan :D
Ze zouden nog contact opnemen in de 7de maand..en dan ook even langs komen dus ben benieuwd...

Ik weet eigenlijk niet of ze langskomen bij een tweede of volgend kindje. Weet je dat toevallig janne van krukel? Jij hebt dan waarschijnlijk provinciale kraamzorg. ( Zeeland vroeger entadiministratie!)

Een fijn overzichtje :D

Peet32 01.01.2010
Debbiej 02.01.2010
Dittie 05.01.2010
Kidsbaby 11.01.2010
NHS 13.01.2010
Bijna mama van 2 13.01.2010
Rianne171 17.01.2010
JanneB 19.01.2010
Cindy30 21.01.2010
Marjolein23 24.01.2010
Krukel 28.01.2010

hallo,

Ik ben 23-01.2010 uitgerekend van ons tweede kindje is misschien ook wel leuk om er bij te zetten, en als je weet wat het geslacht van je kindje is. (ik weet dit zelf niet)

Groetjes Miepje

Terug
Bovenaan