uitgerekende datum deel 2!!

Leuk dat overzichtje, zat er ook al aan te denken, alleen verveel ik me nog lang niet, tsja dat heb je als je net verhuisd bent!

Is iedereen nu op hyves?? Hoe vinden we elkaar dan allemaal?? ik ga is ff proberen...

@ Janne B, geen idee hoe dat zit met die bezoekjes. Ik zit inderdaad ook bij de provinciale!, maar voor het eerste kindje. Dit is het meest bekend en hoorde ik positieve verhalen over deze kraamzorg, dus vond dat wel prima. ooit 10 weken stage gelopen bij deze kraamzorg, dus weet wel wat het werk inhoudt, dat schilt! Laat je het weten als je een bezoekje hebt gehad, dan weet ik dat het bij mij een weekje later is! :)

gr. janne van krukel

Ja is goed Janne! Ik ben benieuwd, volgens mij doen ze de volgende kinderen met een telefoontje af! Ben benieuwd en laat het je weten. Mijn eerste keer met de kraamzorg was ook fantastisch. Ik had een vrouw van rond e 40/50 en ze was er een van de oude stempel, maar zooooo lief en zooo boordevol goede tips en foefjes. Ik kon mijn BH niet aan i.v.m. mega borsten van de stuwing. Toen heeft ze iedere morgen van 3 hydrofiele doeken een BH gemaakt! Geweldig!! Het zat zo veel beter dan een veel te krappe BH. Zou er voor tekenen als ze terig komt. Haar naam is ineke dus als jij haar hebt...:D

Liefs

@JanneB en Krukel, wij hebben gekozen voor kraambureau DAT. Vorige week belde ze en begin november komen ze langs voor een intake gesprek.
Ben benieuwd!

Groetjes, Peet.

Peet32 01.01.2010
Debbiej 02.01.2010
Dittie 05.01.2010
Kidsbaby 11.01.2010
NHS 13.01.2010
Bijna mama van 2 13.01.2010
Rianne171 17.01.2010
JanneB 19.01.2010
Cindy30 21.01.2010
Jane07 24.01.2010 meisje
Marjolein23 24.01.2010
Krukel 28.01.2010

Hoi Dames,
Leuk om het overzichtje te zien zeg!
Ik heb behalve een bevestigingsbrief van de kraamzorg nadat ik me had aangemeld ook nog niks van de kraamzorg gehoord. Maar wat kan je van zo'n intake verwachten?
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan