Uitgerekende datum lijst

shit zie nu dat dit de mamaclub van januari is... ik ga ff verhuizen!jullie lijst is dan dus:
1 januari- Myfteria - 1e kindje - 27 jaar - 1e echo 2 juni - geslacht onbekend

5 januari - Janice - 3e kindje - 28 jaar - 1e echo 28 mei - geslacht onbekend

20 januari - Bosbesje - 1e kindje - 26 jaar - 1e echo 17 juni - geslacht onbekend

20 januari - Linda - 4e kindje - 34 jaar - 1e echo 26 mei - geslacht nog onbekend

Wat fijn Linda! Altijd prettig om die zekerheid te hebben.
Ben inderdaad ook erg benieuwd Janice...

Hoe gaat het verder bij jullie?
Ik ben gisteren voor het eerst bij de vk geweest. Jemig wat veel informatie hahahaha. Wel fijn om te horen dat alle klachten toch echt bij de zwangerschap horen, stel iets meer gerust. Al zijn ze wel in rep en roer over mn allergietabletten (levocetrizine), want ik moet echt andere gaan nemen. En waarom... De effecten zijn niet bekend en van cetrizine wel. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Neem het zo weinig en er zit dezelfde werkzame stof in en zelfs in een lagere dosis. Dus eerst zelf op onderzoek uit.

Hey Myfteria,

Wat een gedoe met die medicijnen.. denk je dan zo gauw niet aan hè...
Succes met alles uitzoeken

Hier alles goed, ondanks alle kwaaltjes haha.
Zijn jullie ook zo misselijk?
ik hang bijna elke ochtend boven de wc..

Ik ben wel veel misselijk maar hoef gelukkig niet boven de wc te hangen.
Eerlijk gezegd ben ik al wel zat van al die kwaaltjes, heb van bijna alles wel last.
Gelukkig is het nooit mijn streven geweest om een groot gezin te stichten, dus dat is dan weer een geruststelling haha

Hallo allemaal

Was een paar dagen weg en geen internet...
Ook hier een goed kloppend hartje dus helemaal opgelucht!
Waarschijnlijk was ik wel een weekje minder ver zwanger dan aanvankelijk zelf uitgerekend. Maar hoever precies kon niet goed bepaald worden.
Ze denken dat de baby ergens half januari komt.
Wat ik helemaal prima vind aangezien ik dan minder kans heb dat ik aan het bevallen ben met de feestdagen ;)
Omdat ik iets minder ver was mag ik 11 juni alweer voor de volgende echo komen.
Bij mijn andere twee kinderen had onze verloskundigen nog geen eigen echo apparaat en kreeg ik dus alleen de verplichte echo's.
Moet wel zeggen dat ik dit erg leuk vind.

Verder hier ook last van alle klachten pffff. Valt toch altijd weer tegen.
Ben wel benieuwd naar die medicatie myfteria.
Wel een gedoe zeg zo....
Zag net ook dat jij vandaag je echo had. Ben benieuwd....

Terug
Bovenaan