uitgerekende datum??

<p>help ik weet niet welke uitgerekende datum ik nu moet aanhouden?? volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu precies 33 weken zwanger zijn en volgens de laatste echo zou ik nu 35+6 weken zwanger zijn. tis nogal een verschilletje en maakt me vooral verward op dit moment?</p>

Is het niet gewoon een groter kindje die op 35+ wordt geschat? Vindt ruim 2 weken idd wel erg veel. Zou anders ook de laatste datum aanhouden idd. Je moet binnenkort toch veel vaker naar de vk. Ze houden je wel goed in de gaten vaak

precies dat dus, paar dagen ok maar ruim twee weken vond ik veel ? jawel klopt ook wel, controles zijn goed maar vroeg me gewoon af of iemand dit ook al meegemaakt had. baby was 2,5 kg nu dus ik snap wel dat de echo een flinke sprong vooruit maakt.

Ze hebben neem ik aan bij de eerste termijnecho toch een uitgerekende datum gezegd? Vanaf die echo houd je dat aan want dan kunnen ze opmeten hoe groot je kindje is op dat moment (en is betrouwbaarder dan de eerste dag van je laatste menstruatie omdst je idd een latere eisprong/innesteling kan hebben). Kan best zijn dat je kind wat aan de bovenkant van de groeicurve zit maar ze gaan verderop in de zwangerschap niet meer de uitgerekende datum veranderen. Dus ik begrijp eerlijk gezegd de verwarring niet zo goed

nou ik woon dus in egypte en hier krijg je de hele zwangerschap elke 2 weken een controle met echo. dus een echte termijn echo heb je hier niet. ze doen elke twee weken dus die metingen en hij liep altijd wel 1.5 week vooruit maar nu dus inmiddels ruim 2 weken. vandaar dat ik verwart was of mijn laatste menstruatie wel een menstruatie is geweest want pak ik de datum van een maand eerder dan kom ik idd precies uit op die 35+6 dagen en klopt de termijn van de echo in dat geval dus wel

[quote quote=10558027]nou ik woon dus in egypte en hier krijg je de hele zwangerschap elke 2 weken een controle met echo. dus een echte termijn echo heb je hier niet. ze doen elke twee weken dus die metingen en hij liep altijd wel 1.5 week vooruit maar nu dus inmiddels ruim 2 weken. vandaar dat ik verwart was of mijn laatste menstruatie wel een menstruatie is geweest want pak ik de datum van een maand eerder dan kom ik idd precies uit op die 35+6 dagen en klopt de termijn van de echo in dat geval dus wel[/quote]Hou de echo aan die ze rond de 10-12 weken hebben gemaakt en daarvan de uitgerekende datum. Want de echo’s die nu gemaakt worden gaan natuurlijk niet de uitgerekende datum veranderen die geven alleen aan of je kindje groter of kleiner dan gemiddeld is

Terug
Bovenaan