Hoi meid,ik ben wel wat laat met reageren,maar dit komt omdat ik nog niet alle berichtjes gelezen had.Ik kijk nu elke avond voetbal,maar deze wedstrijd vind ik niks.Ik herken veel in je verhaal.Ik hoorde het met 11 weken dat ik een miskraam zou krijgen en het vruchtje was in week 7 gestorven.Het is oneerlijk allemaal.In mijn vriendengroep heeft ook al iedereen een kind wat in 1 keer goed ging.Ja meid,mensen vergeten het snel weer en neem het ze niet al te kwalijk.Ik denk dat jij ook niet alles onthoud wat voor hun belangrijk is of was,of wel?.Gelukkig zijn er hier wel meiden die met je meeleven en hier ben ik er 1 van.Ik vind het erg sneu voor je en ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent.Probeer er alleen niet al te veel mee bezig te zijn.Dan zul je zien dat het je zomaar eens spontaan gebeurd.Veel sterkte verder en niet boos op de mensen zijn die het vergeten zijn hoor.Dit doen ze echt niet bewust en wieweet durven ze je geen kaartje te sturen,omdat ze bang zijn dat jouw verdriet weer boven komt.Liefs Yvon