Uitgerekende datum!

Hoi Meiden!

Ik was een tijdej stil op het forum, maar heb ff een paar dagen vrij dus ook tijd om alles ff te lezen en te reageren!
Wij zitten nu midden in de verhuizen. Dozen hier, rommel daar, prullenbakken vol troep wat echt weg kan. Eindelijk naar het zomerhuisv van mijn ouders en in mei naar ons eigen koop huis heerlijk vooruit zicht. Ik zla blij zijn als ik in het huis zit, verhuizen brengt in je hoofd stiekem toch wel wat onrust met zich mee. Gelukkig heb ik wel veel hulp, want tillen gaat niet zo goed meer met mijn bekken.
Het gaat allemaal wel snel, maar herken wel wat JanneB zegt, de werkweken aftellen he! Dan heerlijk die kerst periode in en knallend het nieuwe jaar.
Die kleine van mij schopt me elke ochtend flink wakker meestal om een uur of 05.00 uur goeiemorgen!! alsof dat het ritme straks wordt. En ik lig dan klaarwakker en met een enorm hongergeveol in bed! Dan maar met manlief eruit om zes uur om er vervolgens nog even in te kruipen. Tsja heb nog geen 2 jarige rond lopen dat schilt! Verder heb ik het idee dat de baby heel de dag door wel af en toe wakker is, een energiek kind zeg maar! Maar ze zouden toch iets van 16 uur moeten slapen? Ik ga nu om de 3 weken naar de verloskundige en vind dat erg prettig, al zijn we wel altijd na een kwartiertje klaar. Nou meiden wat een kletsverhaal van deze kant, maar vond het toch fijn om het even kwijt te zijn.

Maar waar ik uiteindelijk voor mailde is zullen we eens op een rijtje zetten wie wanneer uitgerekent is?

Ik ben op 28 januari uitgerekent....whaaa nog maar 15 weekjes spannnend! dus kan makkelijk een februari kindje worden! We zullen het zien.
Succes weer! groetjes Janne van Krukel

haha idd een verhaal zeg!!
ik ben 13janurari uitgeteld dus nog maar 13weken!!!! jij zit midden in een verhuizing nou hier is het ook bal! sinds gister zijn we erachter gekomen dat wij vlooien hebben(nou niet wij maar de katten) dus het hele huis drie tot vier keer toe al gezogen(op 1 dag) gespoten met spuitbus kind en ik ergens anders slapen. echt smerig maar ja wordt aan gewerkt. en dan moet het leuke nog komen ja ja de dakkapel moet nog steeds worden gezet!!!! dus bob heeft nog geen eigen kamertje. die slaapt op de toekomstige babykamer!!! die overgens wel af is. jeetje jeetje wat een baal verhaal van mij! en dan komt er nog bovenop dat ik zwaar verkouden ben en een kop vol snot heb!!! sorry al met al geen smakelijk verhaal he.

groetjes mij

Hoi hoi,

Ik ben 21 januari uitgerekend. Dus ik tel de weken tot mijn verlof ook al af.

2 weken geleden geklust in het weekend, babykamer is zover klaar en we hebben ook maar direct de keuken meegenomen ha ha....Alles weer lekker fris.
Nu nog een beetje inrichten en dan kunnen we lekker uitrusten.

Wat ik heerlijk vind is dat we lekker met de feestdagen verlof hebben. Mijn man is tussen kerst en oud en nieuw ook lekker vrij dus kunnen we nog even lekker met zijn drieen genieten voordat de kleine komt.

Vanmiddag nog een extra echo dus ben erg benieuwd, wel even weer leuk om de kleine te zien.

Liefs Cindy

@ Cindy: veel plezier met de echo.

@ bijna mama van 2: jeetje zeg. Is ook niet fijn voor jullie. Vlooien is echt vreselijk hè. Wij hebben geen huisdieren maar hebben wel een keer vlooien gehad van onze onderbuurman toen we in een flat woonde.
Succes en sterkte!

@ Krukel: ja een verhuizing erbij is toch best wel zwaar. Maar erg leuk dat jullie daarna jullie eigen plek hebben waar jullie graag willen, toch??

Ik ben 5 jan uitgerekend. Dus ik heb nog 11,5 week...gaat toch wel snel de tijd nu. Heb er weer helemaal zin in, in zo'n kleine baby. Van de andere kant kan ik me er weer niets meer bij voorstellen...

@ Cindy: veel plezier met de echo.

@ bijna mama van 2: jeetje zeg. Is ook niet fijn voor jullie. Vlooien is echt vreselijk hè. Wij hebben geen huisdieren maar hebben wel een keer vlooien gehad van onze onderbuurman toen we in een flat woonde.
Succes en sterkte!

@ Krukel: ja een verhuizing erbij is toch best wel zwaar. Maar erg leuk dat jullie daarna jullie eigen plek hebben waar jullie graag willen, toch??

Ik ben 5 jan uitgerekend. Dus ik heb nog 11,5 week...gaat toch wel snel de tijd nu. Heb er weer helemaal zin in, in zo'n kleine baby. Van de andere kant kan ik me er weer niets meer bij voorstellen...

Ook ik kreeg vorige week mijn kraampakket binnen.
Begin november het intake gesprek met de kraamzorg en ....... nog maar 5 weekjes werken.
Heerlijk! Nog 11 weekjes tot 1 januari.
Het gaat nu echt heel hard.
De controles vanochtend waren allemaal goed.
Over een week bloedonderzoek en de prik met antistoffen. Dat vind ik wel spannend.

@Krukel, succes met de verhuizing, laat anderen maar sjouwen hoor!

@cindy, Hoe was je echo?

@bijna mamavan2: Wat erg zeg, die vlooien.
Hoop dat je snel kwijt bent.

Groetjes, Petra.

ik ben 11 januari uitgerekend dus 13 weekjes nog.
lijkt niet zo heel lang meer te duren, maar denk dat die 3 weken er vlak voor wel erg langszaam voorbij gaan tot dat de baby er is.

straks gaat het wel even snel om, denk ik
want wij gaan ook nog verhuizen.
de huizen zijn nu op geleverd door de ondernemer met veel vertraging.
balen echt al dat het zolang duurde.
nu moet de woningbouw ze nog aan ons op leveren.
hoelang dat duurt geen idee.
de tussenwonings verwarming zijn afgekeurd dus wouden ze misschien gelukkig voor ons de hoekwonings wel eerder opleveren.
ze zeiden november, maar ja zo lang hoeft dat toch niet te duren alles is nu echt af."
of ze zeggen dat omdat ze liever geen boze gezichten willen krijgen. aangezien de wonings al in juli zouden op geleverd zijn.

wat vervelend om vlooien te hebben in huis.
wij hadden er erg veel na dat we op vakantie waren geweest. toen veel gestofzogen elke dag en zelfs boven ook elke dag bijna. en nestje kittens dus daar willen ze ook wel graag bij zijn.
een nest kittens is haast nooit helemaal zonder vlooien.
wij zijn gelukkig nu redelijk vlo vrij. enkele keer dat ik eentje bij een kat zie, maar niet meer zoveel dat als we boven waren op je been sprongen bah bah.
hopelijk ben je er gauw weer van af.
cindy leuk nog weer een extra echo even weer binnen kijken bij je baby.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan