Uitgerekende datum!

Hoi, ben ook 13 januari uitgerekend...
Vanaf nu ook om de 3wk naar de vk toe.
Maar mocht alles goed blijven gaan en anders eerder dan 35 á 36 weken naar de gyn.
Ivm mijn eerdere keizersnee..

Aftellen.....

Groetjes Natasja (27wk 1dg)

Hoi Dames,
Ik ben 24 Januari uitgerekend, dus nog 15 weken. 15 weken klinkt kort, maar als ik dan bedenk dat dat toch nog meer dan drie maanden is... Tja dan is het toch nog best ver. Ons kamertje is nog steeds niet af, vind ik erg irritant, begin al last van nesteldrang te krijgen geloof ik, haha. Mn vent word al helemaal gek van me :)
Ik ben nog helemaal niet bezig met mn verlof, ben nog steeds aan het opbouwen om weer te kunnen werken en vanaf volgend weekend mag ik eindelijk weer volledig aan het werk! Heerlijk! Ga dus echt nog genieten van de tijd dat ik wel mag werken, ik ga in principe tot 28 dec door als het lukt. Dus nog lekker de kerst werken en dan oud en nieuw vrij.

Drukte per ongeluk op enter haha.
Morgen mag ik weer bij de verloskundige langs. En afgelopen dinsdag hebben we een pret 3D echo gehad, dat was toch wel erg gaaf!
Nou succes allemaal!

Liefs,
Mar

Ben op dit moment 29 weken nog 11weken te gaan :D 2 januari 2010 uitgeteld.
Gaat echt hard nu , vandaag ook kraampakket binnen gekregen..
Vraag me steeds vaker af word het een 2009 of 2010 baby haha helaas geeft de kleine me er nog geen antwoord op haha
Pretecho hebbe we gehad was echt mooi , veel foto';s en dvd mee na huis gekrege nu elke dag ff spieke na ons kleintje :D
Maandag controle verloskundige

Ja ja druk druk, allemaal nog een hoop doen.
Ben 17 januari uitgerekend, maar ben het ook nog niet zat. Als alles volgens plan loopt werk ik 1 dec voor het laatst. Heb ik 2 weken vakantie en dan begint verlof (4 weken van te voren). Heb dadelijk al wel wat extra vrij tussen door om nog van alles te doen.
Bij ons moet er nog van alles gedaan worden voor dat ons kindje ter wereld komt, maar dat is bij meerdere het geval geloof ik.
Woensdag weer naar de verloskundige, ben benieuwd.

Groetjes Rianne

Ik ben op 2 jan. uitgerekend. Ik hoef dus nogmaal 11! weken. Het kan dus ook nog december worden, maar dat hoop ik eigenlijk niet.
Ach, we wachten maar af.

groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en uitgerekend op 10 januari (de verjaardag van mijn dochter van 5, handig he?) Dit wordt ons 3de kindje (we hebben nog een zoontje van bijna 4) en we hebben er met zijn 4-en heel veel zin in. Ben nu minder gaan werken ivm bekkenklachten, dus ik zoek wat afleiding. En dit forum is erg leuk om te lezen!

Liefs,
Yaraivan

Terug
Bovenaan