Uitgerekende Moeders van 31 december!!!

Hoi moedertjes.....

Even van mij heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ik hoop echt dat jullie gauw aan de beurt zijn!!! Wie weet liggen jullie vuurwerk te kijken vanuit jullie bed met een kleintje op je buik!
Hoop dat jullie het nog even vol kunnen houden, en alle succesjes en wensen voor jullie nog even aan kunnen horen..... ik vond dat op het laatst erg moeilijk!!!!!!

Dus bij deze maar een hele dikke knuffel!!!!!!!!!

Liefs Hilma.

Nou ik was ook de 27e uitgerekend en loop dus ook nog als één van de laatste met jullie mee.......

Ik heb wel al veel gerommel/voorweeen en oefenweeen  gehad en volgens de controle afgelopen vrijdag goed 2 cm onsluiting. Mijn baarmoeder moest nog wel iets lager komen, maar de kleine lag nog steeds mooi vast in mijn bekken.

Verder verlies ik momenteel volgens mij mijn slijmprop.......althans hij is anders dan bij mijn eerste, maar het zijn echt van die (sorry voor de vieze taal) gelige draderige slijmstukken en vandaag zelfs een hele lange ........met een beetje bruine puntjes soms, maar geen bloed.
Ik vermoed dat dit wel de slijmprop is, maar bij mijn eerste was het voor mijn gevoel dunner slijm en rossiger.....maar goed misschien verschilt het per zwangerschap......

We zullen zien wanneer het begint. Stiekem hoop ik dat we het nu nog even net over oud en nieuw heen kunnen tillen, maar ja dat zal de natuur bepalen.

Wij krijgen gewoon onze beste vrienden op bezoek en mijn man bakt voor de halve familie morgen gewoon oliebollen (doet hij elk jaar) en als de bevalling wel begint.......tja dan heeft niemand oliebollen, maar wij wel ons kindje!!

Mijn oudste (4 jaar) wil overigens liever morgen oliebollen dan de baby.....hahaahahah

gr mama vna MD

Hoi Hoi,

Nou dat was idd wel grappig om te lezen, mama ik wil morgen liever Oliebollen dan de baby!!

Ja ik had gisteren dus ook een dikke klodderslijm, en vandaag weer. Hahah wij zeggen maar heel de tijd dat ie aan het opruimen is en dat ie alvast het vuilnis heeft buiten gezet!

Ik denk dat we 2007 ook niet meer gaan halen, maar ach 2008 is ook wel mooi!

Wat gaan jullie vanavond eten, ik weer het allemaal niet zo goed......

Nou dames als we elkaar niet meer horen een fijne jaarwisseling en dan zie ik jullie wel bij de Jan mamas!!!

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan