A
Anoniem
Guest
Hihi uitgeust?! Hoe kan dat nou zal je enken met een baby?!
Nou geloof me ik kan het!!
Sins een paar dagen slaapt onze zoon in een bakzerzak.
De eerst 2 nachten werd hij wel wakker maar heel rustig.
Dus kon je rustig uit bed om een flesje te maken en als je dan in zijn kamertje kwam lag hij geduldig te wachten.
En Nu gisteravond kreeg Kyano om 18 uur zijn flesje en toen on 20.00 uur in bad en hup in de bakerzak.
Hij heeft toen heerlijj geslapen tot half 12 en werd toen weer rustig wakker.
Mijn man en ik dachten daarna dat het een lange nacht zou worden maar meeertje dronk netjes zijn flesje leeg en viel weer heerlijk in slaap tot half 6 !!!
We wisten niet wat ons overkwam !!
Heerlijk bijna 6 uur achter mekaar kunnen slapen!!
Hihi dus in plaats van 3 a 4 uurtjes slapen ineens 6 uur nou geloof me dan voel je je echt uitgerust
Hihi nu maar hopen dat hij dat vanavond weer doet en dat het niet toevallig eenmalig was.
Maar ik ben wel super trots op hem !!!
Jolanda
Mama van Kyano 12-06-2007
Nou geloof me ik kan het!!
Sins een paar dagen slaapt onze zoon in een bakzerzak.
De eerst 2 nachten werd hij wel wakker maar heel rustig.
Dus kon je rustig uit bed om een flesje te maken en als je dan in zijn kamertje kwam lag hij geduldig te wachten.
En Nu gisteravond kreeg Kyano om 18 uur zijn flesje en toen on 20.00 uur in bad en hup in de bakerzak.
Hij heeft toen heerlijj geslapen tot half 12 en werd toen weer rustig wakker.
Mijn man en ik dachten daarna dat het een lange nacht zou worden maar meeertje dronk netjes zijn flesje leeg en viel weer heerlijk in slaap tot half 6 !!!
We wisten niet wat ons overkwam !!
Heerlijk bijna 6 uur achter mekaar kunnen slapen!!
Hihi dus in plaats van 3 a 4 uurtjes slapen ineens 6 uur nou geloof me dan voel je je echt uitgerust
Hihi nu maar hopen dat hij dat vanavond weer doet en dat het niet toevallig eenmalig was.
Maar ik ben wel super trots op hem !!!
Jolanda
Mama van Kyano 12-06-2007