Uitgerust!!!

A

Anoniem

Guest
Hihi uitgeust?! Hoe kan dat nou zal je enken met een baby?!
Nou geloof me ik kan het!!
Sins een paar dagen slaapt onze zoon in een bakzerzak.
De eerst 2 nachten werd hij wel wakker maar heel rustig.
Dus kon je rustig uit bed om een flesje te maken en als je dan in zijn kamertje kwam lag hij geduldig te wachten.
En Nu gisteravond kreeg Kyano om 18 uur zijn flesje en toen on 20.00 uur in bad en hup in de bakerzak.
Hij heeft toen heerlijj geslapen tot half 12 en werd toen weer rustig wakker.
Mijn man en ik dachten daarna dat het een lange nacht zou worden maar meeertje dronk netjes zijn flesje leeg en viel weer heerlijk in slaap tot half 6 !!!
We wisten niet wat ons overkwam !!
Heerlijk bijna 6 uur achter mekaar kunnen slapen!!
Hihi dus in plaats van 3 a 4 uurtjes slapen ineens 6 uur nou geloof me dan voel je je echt uitgerust
Hihi nu maar hopen dat hij dat vanavond weer doet en dat het niet toevallig eenmalig was.
Maar ik ben wel super trots op hem !!!

Jolanda
Mama van Kyano 12-06-2007

hoi,

even een vraagje wat is een bakzerzak, ik heb er zelf nooit van gehoord maar lijkt me wel ideaal

groetjes

Hoi

Lekker he!?
Mijn kleine slaapt sinds een paar nachten ook door (en is een dagje jonger dan die van jou!) dus het KAN echt !!
Steeds nu de laatste voeding zelfs al om 22.00 uur en dan meldt ie zich pas weer tegen 06.00 uur!!! geweldig he.
Wij bakeren hem ook in sinds 2 weken (wel in twee doeken, op de ouderwetse manier dus)

Succes en duimen dat het zo blijft !!

Groetjes Happy
en Roy 11-06

Hoi Hoi

Ik ben er ook via dit forum aangekomen
www.bakerzak.nl

het is iets lichter zeg maar dan inbakeren.
Sommige gebruiken de bakerzak ook om het inbakeren af te bouwen

Maar ik vind dat het echt geweldig helpt
En ik hoop dat het jou evt ook kan helpen

Groetjes
Jolanda

Hey hoi

Ook wij hebben sinds 3 dagen een bakerzak. Helaas reageert Nola niet zo goed als jouw kleintje, want 6 uur slaap zeg, heeerlijk!!!
Wel gaat ze beter slapen na de nachtvoeding, dus dat is helemaal niet slecht. Voorheen kon ze zichzelf binnen een uur weer wakker maken, en was ik gebroken.
Nu slaapt ze toch wel 3,5 uur aan één stuk door.
Ik hoop natuurlijk dat ik snel ook mag genieten van een langere nacht....

Karen

Hihi nou gisternacht was dus eenmalig!!!
Meneertje kwam netjes om de 4 uur vannacht
Maar we blijven hoop houden

Hij valt gelukkig na de fles weer rustig in slaap dus dat is ook wel prettig

Maar misschien vannacht weer !!!
Wie weet !!!

En??? Heeft je kleintje weer doorgeslapen of was het echt maar eenmalig??
Ik mag mezelf echt in mijn handjes knijpen geloof ik. Mijn smurf gaat om half 11 er in en rond 6 uur word ze weer wakker.... en dat al vanaf de 4e week :)

Groetjes,

Frieda

Helaas Frieda,

Voorlopig was het maar eenmalig
Maar het was wel ff fijn!
Nee ons ventje vind het veels te leuk im volgens mij s'nachts in de schommelstoel te zitten en heen en weer gewiegd te worden.
Maar ik moet wel zeggen dat als hij nu zijn flesje heeft gehad hij daarna weer heerlijk in zijn bakerzakje in slaap valt
Voorheen was je daarna nog een half uur bezig om hem weer in slaap te krijgen
Dus het werkt dan ook goed.
Maar we hopen nog steeds op een vervolg !!!

Hihihi

Groetjs Jolanda

Terug
Bovenaan