Uitgerust!!!

Hoi jolanda,

Erg jammer dat het maar eenmalig was maar er komt gelukkig een tijd dat je kleintje lekker door slaapt. Wij hebben wat dat betreft gewoon geluk. Dat had ook heel anders kunnen zijn.
En wie weet vind je smurf het wel lekker om snachts gewiegd te worden enzo.
Fijn dat ie wel gelijk weer gaat slapen na de voeding en niet nog een tijdje wakker ligt.

Mijn kleintje heeft vandaag haar prikjes gehad.... ze moet nu alleen maar huilen... zo zielig. Gelukkig is het zo weer tijd voor de fles dus misschien slaapt ze daarna weer.
Ze huilt ook bijna niet dus dit is echt zielig :-(

Ben je trouwens al weer voledig hersteld van je keizersnede??
Ik vind het achteraf erg jammer dat ik geen gewone bevalling heb gehad. Denk toch dat weeen echt je zwangerschap afsluiten en dat je dat dan zelf ook beter kan.

Groetjes Frieda

Ik begrijp precies wat je bedoel Frieda.
Maar aan de andere kant stel dat ik het wel op een natuurlijke beloop had gedaan en na uren weeen te hebben gehad er toch plots een keizersnede moeten hebben gehad dan was dat ook een domper geweest.

En de kans dat ik de kleine natuurlijk had kunnen laten komen dan was de kans op complicaties groter
Ik was vrij snel weer op de been
Na een week liep ik kleine stukjes met de kleine buiten en na 2 weken had ik nergens last meer van
dus zo erg vond ik de keizersnede ook niet

Volgende week mag onze kleine voor zijn prikjes
Ik heb het daar nu al moeilijk mee
whahah erg he
Zal wel moet onze moedergevoelens te maken hebben

Heb jij dan veel last gehad van je keizersnede?

De risico's van een stuitbevalling zijn natuurlijk niet niets. Daarom heb ik ook voor een keizersnede gekozen. En nee ik was net als jou weer vrij vlot op de been dus de keizersnede viel me  heel erg mee.  Kyra was nog geen twee weken dat ik ook al weer met haar buiten hobbelde. Eerst natuulijk kleine stukjes enzo. Naar de winkel bv die is hier een paar minuten vandaan lopen.

Ik bedoel dat ik gewoon wat moeite heb om de zwangerschap af te sluiten... weet niet precies hoe ik moet omschrijven. je gaat natuurlijk op een geplande dag naar het zh. je wordt opengemaakt en hop je bent moeder. Nou weet ik wel dat als je gewoon bevalt het niet anders is maar je lichaam zegt dan dat het mooi is geweest en de weeen sluiten de zwangerschap af zeg maar. Ik vind het persoonlijk echt heeeel erg jammer dat ik dat heb gemist.

En ook omdat ik bijna zeker weet dat mijn kerel absoluut geen tweede wil ga ik dat waarschijnlijk nooit mee maken en dat gevoel vind ik niet echt leuk.
Ik sta niet te springen om weer zwanger te zijn hoor maar ik denk dat met de tijd een broertje of zusje voor kyra wel erg leuk is. Nou is het alleen nog zaak om lief te overtuigen :)

Groetjes,

Frieda

Nou ik heb n.a.v. jullie berichtje over die bakerzak ff op die site gekeken en er een besteld!
Ik heb hem nu 2 dagen en felicity die slaapt er heerlijk in! Ze was altijd erg onrustig met haar armpjes en sloeg ook elke keer haar speen eruit.
Het enige wat jammer is dat felicity duimt ook graag en nu kan ze die dus niet pakken en dan sabbelt ze het hele bakerzakje nat...
Maar verder is het een ideaal zakje en slaapt ze er prima in !

Terug
Bovenaan