uitkijken naar verlof!

hallo allemaal!

ik moet nog drie weken werken en ik kijk er zo naar uit om met verlof te gaan!! ik ga wel de volledige 6 weken van te voren eruit, dan kunnen de laatste dingen worden klaargemaakt en kan ik ( als het niet eerder komt) nog even lekker uitrusten voor de bevalling. de tijd gaat namelijk al zo snel!!
hebben jullie hier ook al zo'n zin in?

Groetjes

Aftellen is hier ook begonnen hoor. Vandaag over 4 weekjes is m'n eerste verlofdag. Ga ook lekker 6 weken van te voren en neem nog 3,5 week vakantie op achteraf.

Komende weken ook nog lekker luxe, want door Goede Vrijdag en 2e Paasdag zitten er al 2 weken bij dat ik maar 4 dagen hoef te werken ipv 5 :).

Succes nog met de laatste weekjes en geniet maar lekker van je verlof!

Oja ik kijk er zeker naar uit. Ik ga volgende week al met verlof:)
Ook 6wk van tevoren. Nog 4dg werken ben echt aan het aftellen.

Ik werk tot 4 weken van te voren, maar volgens mij ben ik daar zeldzaam in. Mijn laatste werkdag is 28 april, de 29e, 1 en 2 mei neem ik op als verlof. De 29e wordt mijn zoon 3 dus een goede reden om dan te stoppen! Gelukkig heb ik wel rustig werk dat scheelt natuurlijk. Maar nog 8 werkdagen te gaan!

Ik zou 30 mei met velof maar mijn werkgever is failliet gegaan.... :( Dus zit nu al thuis. Op zich lekker want ik heb nu al rust en geen stress en voel me nog goed genoeg om dingen te doen maar ben ook bezorgd over na de bevalling.... Vind ik snel genoeg weer werk enzo.... Geniet van je verlof straks en succes met de laatste loodjes

maandag is mijn laatste werkdag:D heerlijk hoor.. maar moet zeggen vind het ook wel heel erg vreemd hoor opeens maanden thuis zitten:S dus hopelijk komt die kleine niet te laat anders ga ik me straks nog vervelen:p

Terug
Bovenaan