uitkijken naar verlof!

volgende week nog en dan mag ik ook heerlijk uit gaan rusten... zit nog op school.. dus heb na de bevalling nog de zomervakantie, maar daarna weer vollop met stage beginnen... en dan ook maar zien hoe alles verloopt. maar nou lekker af tellen !!

mijn laatste dienst is 19 mei. 29 mei is officieel mijn eerste verlofdag, maar ik heb nog een week vakantie ervoor. ik ga wel proberen om 4 weken vantevoren te gaan, maar ik werk nog maar 15 uur dus, ook al wordt het nu behoorlijk zwaar, ga het toch proberen! heb ook wel erg veel zin in mn verlof! nu nog hard aan het klussen in de nieuwe kamer van mn zoontje! dus in mn verlof lekker de babykamer weer op orde maken!

ook ik ben fulltime moeder, dus ik ben altijd of juist nooit met verlof.. Net hoe je het wil zien! Maar ik zie het heel positief dus ik ben altijd met verlof! haha
iedereen succes met de laatste werkloodjes!

Ik heb 3 mei mijn laatste werkdag, waarbij ik om 11.30 uur mijn afspraak bij de verl.k heb gepland, dus ga 's middags lekker niet meer terug naar mijn werk. Heerlijk vooruitzicht, nog 6,5 dag in totaal.Moet ook zeggen dat mijn hoofd 1 wollige wolk is geworden (brand wel licht, maar niemand thuis, ha, ha..)

Terug
Bovenaan