Uitkleden in bed

De slaapzak is weer uit, want we werden weer vier keer per nacht wakker. Ze vindt het helemaal niks. Het ging een week goed, maar vandaag was het weer raak. Weer in haar bed geplast en precies aan de bovenkant waar geen zeiltje ligt. Ik heb 2 molton onderleggers, een hoeslaken,  een molton hoeslaken en nog een gewoon hoeslaken op haar bed liggen, maar dat helpt niet (matras is nog steeds nat). Heeft er iemand ervaring met waterdichte moltons en is dit wel veilig? Alle tips zijn welkom!
 
Wat vervelend zeg!
Het klinkt gek, maar misschien dan toch maar weer de slaapzak aan? Je geeft aan dat het goed ging de afgelopen week. Maar misschien dat ze de relatie slaapzak - bedplassen gaat leggen? "Oh, ik plas in mijn bed, de slaapzak moet dan weer aan. Hmm, dat vind ik niet leuk, dan maar niet meer plassen?"
Met waterdichte moltons heb ik verder geen ervaring. Hier kan ik je niet bij helpen.
Sterkte!
 
Dat is erg vervelend. maar het lijkt erop dat uit vermoeidheid jullie de "macht"aan haar geven. Ze zorgt dat jullie 4 keer per nacht wakker worden als ze in een slaapzak slaapt. Dus die doe je weer uit maar dan is ze na 1 week toch weer aan het plassen in bed.


ik weet natuurlijk niet wat jullie allemaal al hebben geprobeerd maar misschien kun je hier wat mee:

Mijn dochter werd ook heel vaak wakker 'snachts totdat ik haar ben gaan negeren. Als ze begon te huilen deed ik net of ik haar niet hoorde en ja hoor ze slaapt nu gewoon door. Vondt het eerst heel erg moeilijk maar toen ze na 3 nachten al doorsliep was ik erg blij dat ik dat had gedaan.

Was ook kan helpen is leg haar in een groot bed en zet het potje ernaast. Ze is overdag al goed bezig met zindelijk worden en sommige kinderen zijn eerder 's nachts zindelijk dan overdag. Maar dan moet ze natuurlijk wel op d'r kamer blijven anders slapen jullie weer niet.


Vond het ook een goed idee om haar uit te leggen dat als ze zich uitkleed dat ze dan in de slaapzak moet.

Wil je heel erg veel succes wensen

Groetjes Natasja
 
Terug
Bovenaan