Uitkoken

Uitkoken schijnt inderdaad niet nodig te zijn, maar ik las dat je dan wel heet moet afwassen. Mijn afwaswater was niet heet genoeg denk ik want het flesje stonk op een gegeven moment! Echt vies. Wij koken dus weer.

Oo dat is een goede moet het niet boven de 60 graden de vaatwasser? Ja ik doe nog een x per week gewoon voor mijn eigen gevoel. Ik ga de link lezen ☺️

Hoi! Ik heb een flessen sterilisator voor in de magnetron. Ik was ze dan eerst af en dan zet ik ze 6 min in die sterilisator in de magnetron 
soms als ik er geen geduld voor heb gaan ze gewoon door de vaatwasser hihi
mm dochter is al 1 maar toen ze nog heel klein was deed ik ze dagelijks door de sterilisator 

Vraagje over het uitkoken in de waterkoker: doe je de spenen erin en zet je hem dan aan of laat je hem eerst koken en leg je de spenen er dan nog een paar minuten in? Ken deze methode niet, maar ivm vakantie wel handig denk ik.

Vraagje over het uitkoken in de waterkoker: doe je de spenen erin en zet je hem dan aan of laat je hem eerst koken en leg je de spenen er dan nog een paar minuten in? Ken deze methode niet, maar ivm vakantie wel handig denk ik.

Terug
Bovenaan