Uitleg hoe je foto's kunt plaatsen...



Hoi hoi,




 
Ik begrijp dat er dames zijn die graag foto's willen plaatsen maar niet weten hoe dit moet..

Ik zal het uitleggen, want het is enorm leuk als je af en toe kunt pronken met een leuke foto!


 
Je kunt hier alleen foto's plaatsen welke al op internet staan. Je kunt dan denken aan foto's die je al op/in een familie- of babysite hebt staan, van google of bijvoorbeeld op je Hyves. Daar de meeste wel al een hyves hebben zal ik dit even als voorbeel nemen.


 
Hyves: Je gaat dus naar je foto's, opent een album en klikt op een foto. Deze wordt dan iets groter. Als je op deze foto gaat staan druk je op je rechtermuisknop zodat je het "bekende" menuutje in beeld ziet verschijnen. Je klikt dan op afbeelding kopieeren. Dan ga je weer terug naar het scherm van het forum. In het reactieveldje klik je dan met je rechtemuisknop, het menuutje verschijnt weer en dan doe je plakken,.. KLAAR!!


 
Dit kun je dus ook doen met afbeeldingen van bijvoorbeeld Google..

KLik op een plaatje met je rechtermuisknop, afbeelding kopieren, terug naar hier en plakken..


 
Het stelt geen r**t meer voor als je eenmaal weet hoe het werkt!


 
Probeer gewoon in deze topic wat uit met plaatjes, en je zult zien dat het de topics vaak een stuk opvrolijkt!


 
ps: als je kleine plaatjes kopieerd komen ze óók klein hier, en met hele grote foto's verschijnen ze ook mega groot hier,.. Tis maar dat je 't weet!!


 

 
Veel plezier!!


 
Esmé mv Kay

(18 wk zwanger)
 
Kan het zijn dat er een beveiliging op mijn computer zit?? Want mij lukt het echt niet... Ook die banners krijg ik niet in beeld, alleen de url...
Terwijl ik toch keurig doe wat er staat...

lfs Mick
 


Hoi Mick,

Je kunt zover ik weet alleen een plaatje/foto kopieren en niet de url..



Wel bv een link die, als je hem aanklikt, "ons" door verwijst naar dat wat je wil laten zien.

Maar als je dus een banner wilt plaatsen moet je die geloof ik ook kopieren van een site waar je hem al op hebt staan,.. geloof ik.


 
Wel geven ze hier een foutmelding aan als je link te lang is. Dit is makkelijk op te lossen door halverwegen de link, als je hem hier hebt gekopieerd, even op enter te drukken. Dan is de link in twee delen onder elkaar te zien en kun je hem wel nog gewoon aanklikken.


 
Maar ach, als je eventjes hier schrijft worden al veel dingen snel duidelijk


 
Succes dames en als er vragen zijn hoor ik het graag!

Wie weet kan ik wel helpen.


 
Esmé mv Kay

(18.1 wk zwanger)
 
Ik twijfel nog n beetje, als je een foto erop zet is dat meteen een link naar je website of je Hyves...
Mss mss volgen er nog foto's! ;-)

Groetjes Janneke
 
Terug
Bovenaan