UITNODIGING

Leuk gedaan hoor,ik heb er hertstikke veel zin in en als Prisje meeleest kunnen we gelijk wat afspreken

Groetjes Kitty en Tess.

PS:Ik hoop dat er veel meiden komen met hun kindjes,dan wordt het lekker een gezellige boel..

Tja, ik zat nog ernstig te twijfelen of ik wel of niet mee zou gaan, maar vandaag is de beslissing voor mij genomen. Ik kreeg namelijk  een telefoontje  dat ik op die dag een belangrijke bespreking heb. Dus helaas.....volgende keer misschien.

Ik vind de (soort van) anonimiteit van deze site wel lekker, maar ben ook weer razend nieuwsgierig naar jullie allemaal. Bij velen heb ik natuurlijk al een beeld vanwege de vele foto's, maar toch, in het echt is het weer anders.

Ik wens jullie allemaal een fantastische dag, met op de eerste plaats natuurlijk prachtig lenteweer, dan komt de rest vanzelf.....

Groetjes Fonske.

Nou, een aantal van ons kennen elkaar al. Er is een groepje uit het oosten bij elkaar gekomen. Pauline heb ik al ontmoet, Annet heb ik al ontmoet. Dus ik denk als je daar aankomt en je ziet voor de ingang (zo vreselijk groot kan dat ding ook niet zijn) een paar moeders met een kinderwagen staan dat je al gauw de link gelegd hebt.
En het ergste dat je kan gebeuren is dat je het vraagt en dat ze zeggen: 'Nee, wij zijn van kdv "de Ukkepuk".'
Ik heb er zin in!!
Liefs Nelleke

Hallo meiden,

Een leuk initiatief, maar ook ik prefereer de anonimiteit van het forum. Bovendien is donderdag een werkdag voor mij. Veel plezier dames!!!

groetjes, Diane

Heb er zin in! Moet alleen van Hubbie wel zelf naar de auto-maak-meneer bellen, hahhaha! Ben zo'n schijtdoos die niet ineen andere auto als mijn eigen vertrouwde jap durft te rijden, erg he? ga dus morgen bellen dat ik geen leen-auto wil maar mijn eigen vertrouwde Jap en een nieuwe AKP datum.
( Ga zo wel eerst nakijken wanneer die verloopt, geen idee namelijk, hahaha )

-X-Marieke

Terug
Bovenaan