uitslag echo

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Ben vanmorgen bij de gyn geweest voor een inwendige echo om te bepalen hoever ik ben en of alles goed zit.

Het vruchtzakje zat op 6 wk maar het vruchtje is niet ouder dan 4 weken
Ze geeft nog geen definitief antwoord: et kan 2 dingen betekenen: dat de conceptie later heeft plaatsgevonden dan gedacht of dat het vruchtje gestopt is met groeien.
Ik moet over 2 weken terugkomen en dan moet er meer te zien zijn EN een hartactie!
Zo niet dan is het goed fout.
Ik leefde zo naar deze dag, was zoo onzeker (want was gewoon ongie geworden en eigenlijk per toeval erachter gekomen dat ik toch zwanger was).

Ben eigenlijk wel benieuwd wie dit nog meer heeft meegemaakt en hoe het afgelopen is.
Ben nu helemaal id war, moet gewoon werken nu maar kan me niet concentreren...

xx Puckylief

Ha Puckylief!

pff wat verelend! Ik snap dat even helemaal van de wijs bent... 2 weken wachten is dan ook wel lang zeg! Ik hoop dat ze je een beetje door kan komen... en anders hier lekker op het forum van je afschrijven hoor!

Veel sterkte!!!

hoi

Ik hoop voor je dat het vruchtje nog wel gewoon goed is,is wel spannend he wens je heel veel succes toe en positief blijven he.groetjes wendy

Hey Puckylief,

Wat erg dat je zolang moet wachten. Ik hoop voor je dat het inderdaad het eerste is en dat je gewoon mis hebt gerekend!!

Sterkte de komende weken

xx Daantje

Hoi Puckylief!

Jeetje, wat is dat balen zeg! Hoe ver dacht je zelf dat je nu was?

Nu ben je dus nog niet van de spanning af. Hoe was trouwens de uitslag van de 2e bloedtest? Ik hoop echt voor je dat het vruchtje goed zal groeien de komende 2 weken, en dat dan alles goed is en je echt kunt gaan genieten. Ik ga heel hard voor
je !!

Bij mij zijn gisteren de RD  gekomen. Op dag 49 dus. Totaal onverwacht, want ik heb niks aan voelen komen. Normaal heb ik 2 dagen voordat de menstruatie doorzet een ontzettende zeurende buikpijn, en nu helemaal niks.

Je moet trouwens lekker even aan jezelf denken, en als het niet gaat, gewoon  naar huis gaan!

Sterkte de komende dagen,
hou je me op de hoogte?

Liefs Jos78

he pucky ik hoop voor je dat je later bent aan geteld .en dat het maar lekker door mag groeien.
ik zal voor je duimen.

groetjes iris

ach meis toch, ik hoop dat alles goed gaat.

Misschien niet heel erg tactvol maar ik heb een vraagje aan je: je schrijft dat je ongesteld werd maar toch zwanger was, hoe ben je daar zo achtergekomen?

Liefs Randy

ach meissie,

Wat vreselijk zeg. En dan die onzekerheid, die nog eens 2 weken gaat duren. Rot hoor voor jullie. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijg!

Sterkte de aankomende 2 weken.

groetjes annie1

Terug
Bovenaan