uitslag echo

hoi hoi
ik heb dit ook gehad,eigenlijk precies hetzelfde.toen ik 2weken later terug kwam was er duidelijk een hartslag te zien en de datum dat ik dacht uitgerekent te zijn klopte nog steeds.schijnbaar konden ze toen de kleine nog niet zien.het is allemaal goed gekomen en kenji is nu 9maand.dus meid hou hoop,en ik weet hoe onzeker je jou voelt.
liefs sil

Hoi,

Jeetje kan me voorstellen dat je je nu knap K*T voelt.
Maar...ken ook een positief verhaal met dit onderwerp. Een vriendin van me zat in het zelfde schuitje. Enorme stress, heel verdrietig maar wat bleek nou, zat er nog een vruchtje achter verstopt en die liet zich bij de eerste echo dus niet zien.

Ik hoop voor je dat je heel snel goed nieuws hebt en dat alles goed mag blijven gaan!!!!

Oja en haar vruchtzakje leek ook heel groot toen. Maar dat was achteraf dus heel logisch.

Succes!!!!!!!

Hoi Puckylief,
Nog 2 weken wachten voordat je meer weet, en wachten duurt altijd al zo lang, kan me voorstellen dat het voor je gevoel nu nog langer duurt.
Maar ik hoop dat het straks allemaal toch goed gegroeid is en je eindelijk toch kunt gaan genieten. Zal enorm voor jullie duimen !!!!
Sterkte met wachten, en inderdaad als het nodig is gewoon even stoom afblazen op het forum, daar is het ook voor.

Groeten, Cath

Hoi Puckylief,

Hoe gaat het nu met je?
Was er benieuwd naar, omdat je na gistermiddag niet meer op het forum bent geweest.

Liefs Jos78

he pucky hoe voel je je nu heb niets meer van je gehoord.

hier nog geen rod te zien.

groetjes iris

Hey meissie,

Ik ken iemand die precies hetzelfde heeft gehad. de gyneceloog vertelde haar dat het helemaal niet erg was dat er nog geen hartslag enz te zien was.. kwam wel vaker voor.
die week daarop kwam ze weer terug, nog geen hartslag, die week daarop nog steeds niet.. slopend!!!!
Maar uiteindelijk.. een hartslag!!!!
Kom op hou je sterk het is moeilijk, maar nodig.. voor jezelf en je vruchtje!
Ik zal voor je duimen..heel veel!!!
(wat ik niet begrijp is.. je was wel ongesteld geworden? hoe kan zoiets?)

Liefs ++++++++++++++++++++++++
Inanna

He, bah, wat een vervelend nieuws....
Ik hoop dat het allemaal goedkomt!!

Heel veel sterkte,
Ik duim voor je
Noelie

Terug
Bovenaan