Uitslag echo

Zojuist echo gehad vanmorgen om half 6 mega veel pijn gehad in mijn onderbuik was niet te verdragen verloskundige belde dat ik kwart over 9 moet komen moet nu door naar het zh want ze kon geen kleintje zien op de echo wel een heel klein beetje bloed maar dat was geen probleem zei ze krijg nu allemaal onderzoeken om te kijken waar 't kleintje is. Maak me echt zoveel zorgen maar denk dat het niet goed is??
 
Hi angeleriffic 
Dat weten we helaas nog niet ik moet zo'n 5 weken zwanger zijn. 
Ik ben net uit 't ziekenhuis 
Ze hebben een inwendige echo gemaakt en zagen een heel klein beetje bloed zitten en ook iets met slijm en een heel klein rondje 
Of ik ben te vroeg dat ze nog niks kunnen zien maar dat zeiden ze vorige week ook al of ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een miskraam waarbij ik nog geen bloeding heb gehad ik moet elke 48u terug komen voor onderzoek hcg hormoon was laag dus het kunnen 3 oorzaken zijn ben zo bang dat wel pfff het ene slechte nieuws naar 't andere het is niet leuk meer zo. 
 
En ze hebben niet even gecheckt of het een buitenbaarmoederlijke  is.  Neem aan dat dat wel even gecheckt moet worden toch is heel gevaarlijk.
Mij lijkt dat ze met 5 weken een zwangerschaps ring kunne zien.   
Spannende tijd zeg.  Hopelijk ben je gewoon nog niet zover en zie je over 1 of 2 weken meer op de echo
 
Ja dat was het ergste ze kon niet echt mijn eierstokken mooi op de foto zien daarom moet ik elke 48u terug komen er zat indd wel wat in maar dat kregen ze ook niet goed op beeld of het is een ring en 't zit aan mijn eierstokken of het is een miskraam en het bloeden komt nog of het is nog te vroeg vorige week zagen ze helemaal niks toen zat die ring er ook nog niet heb wel een foto mee gekregen maar weet niet of ik dat kan plaatsen ja dat hoop ik dus ook maar vraag me wel af wat die extreme pijn van vanmorgen dan was die was echt heftig heb nu ook hele erge hoofdpijn
Ja spannend is het zeker tis niet niks allemaal 
 
Terug
Bovenaan