Uitslag echo

Hoi hoi
Wat lief dat je het vraagt dank je wel. 
Ik ben zojuist weer in het ziekenhuis geweest moet me elke 48 uur melden de hcg is van 65 naar 70 gegaan ze konden voor nu nog niks buiten me baarmoeder zien wel een rondje in mijn baarmoeder ze sluiten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nog niet uit ze zei wel waarschijnlijk is er niks aan de hand en groeit het gewoon in je baarmoeder dinsdag gaan ze weer een inwendige echo maken en dan kijken of er eventueel al een hartje klopt maar denk het niet want ben aankomende donderdag pas 6 weken zwanger maar gelukkig heb ik de pijn niet meer gehad wel hele pijnlijke borsten en soms wel misselijk. Vraag me wel af of het klopt dat je met 5 weken nog niks in het rondje ziet zitten 
 
[quote quote=10606731]Hoi hoi Wat lief dat je het vraagt dank je wel. Ik ben zojuist weer in het ziekenhuis geweest moet me elke 48 uur melden de hcg is van 65 naar 70 gegaan ze konden voor nu nog niks buiten me baarmoeder zien wel een rondje in mijn baarmoeder ze sluiten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nog niet uit ze zei wel waarschijnlijk is er niks aan de hand en groeit het gewoon in je baarmoeder dinsdag gaan ze weer een inwendige echo maken en dan kijken of er eventueel al een hartje klopt maar denk het niet want ben aankomende donderdag pas 6 weken zwanger maar gelukkig heb ik de pijn niet meer gehad wel hele pijnlijke borsten en soms wel misselijk. Vraag me wel af of het klopt dat je met 5 weken nog niks in het rondje ziet zitten[/quote]
Je baby is 0,5mm groot, dus lijkt me me in orde dat je het nog niet ziet, zonder microscoop.
 
Terug
Bovenaan