Uitslag HSG

Jeetje Bianca wat een story zeg!!! Het lijkt een beetje op mijn ervaring, ben vorig jaar oktober ook opgegaan voor een hsg, en vond dat ook zeker niet prettig zoals jij het omschreven hebt klopt zeker wel. Maar voor de andere meiden die nog moeten gaan, heel erg ontspannen zijn want hoemeer je gespannen bent hoe onprettiger het is, en een pijnstiller van te voren in nemen is zeker een goed idee.

En wat een gedoe he, wat we allemaal moeten doen om zwanger te worden, de uitslag is tenminste goed, hopen dat je inderdaad meteen zwanger wordt. Beterschap voor nu, en doe lekker rustig aan,

Liefs, Mick

Hoi Bianca,zo heb ik het ook wel ervaren hoor,het verschilt zo enorm hoe iemand het ervaart,de 1 zei tegen me dat het allemaal niks voorstelde en de ander sprak zoals jij,ik heb geen antibiotica gekregen voor het onderzoek en vandaar dus mijn vraag,wel vreemd,ik lees trouwens heel veel verschillen in onderzoeken op deze site,zal wel per gyn verschillen denk ik,
Sterkte
Liefs
Snoop

ik heb die test ook gehad en bij mij was het niet zo pijn lijk, het was niet prettig maar zo als jij het omschrijft is mij bespaart gebeleven. en ik hoefde ook geen antiboitica te slikken.ik hoop dat het nu weer gaat met je.
groetjes Winnie

Hoi Bianca,

Ik heb ook een baarmoederfoto gehad. Ik had niet zo'n pijn. Je hebt nu meer kans om zwanger te raken, omdat alles goed is doorgespoeld. Ik heb 2 maanden geleden de foto laten maken en ik ben nu zwanger (na 2,5 jaar). Ik hoop dat ik je snel op het andere forum mag ontmoeten.

Heel veel succes!

Sandra B

Terug
Bovenaan