uitslag in het ziekenhuis

Zo dat was even balen.Ik had vanmiddag om 15:00 uur een afspraak voor een echo en ik kon om 16:10 pas naar binnen.En toen kwamen ze aan het rekenen en bleek dat ik te vroeg was en dan kunnen ze nog niks zien.Ik heb vorige week gebeld om een afspraak te maken en toen vroegen ze wanneer mijn laaste menstruatie was toen zei ik 27 maart. en toen zei ze dan kom maar 29 april. maar dit was dus te vroeg.
Nu heb ik 19 mei een afspraak dus ik hoop dat ik voor mij zelf weer een beetje rustig kan worden.

Groetjes Willy

Wat ontzettend balen zeg!!
Beetje lullig van het personeel dat ze niet goed rekenen, en dat ze er niet om 3 uur achter kwamen i.p.v. kwart over 4.

Hopelijk gaan de zenuwen een beetje liggen, en wens ik je een fijne zwangerschap toe!

Liefs Marina

Wat ontzettend balen zeg!!
Beetje lullig van het personeel dat ze niet goed rekenen, en dat ze er niet om 3 uur achter kwamen i.p.v. kwart over 4.

Hopelijk gaan de zenuwen een beetje liggen, en wens ik je een fijne zwangerschap toe!

Liefs Marina

Nou dat is wel heel slecht ja.. nu dus wachten tot de 19e en dat na een uur wachten,, pff balen zeg!
Hopelijk kom je een beetje tot rust, geniet maar van je zwangerschap, al kan ik me voorstellen dat jij wel wat rugsteun kon gebruiken, maar je kunt hier altijd terecht!

Liefs MJ

O, jeetje wat een enorme domper! 19 mei duurt nog lang, dus ik hoop dat je dat zonder al te veel stress kunt uitzingen. Hoe voel je je verder, lichamelijke zwangerschapskwaaltjes al wel? Wat zal je gisteren teleurgesteld zijn geweest.....

Ja meis,

Ik had precies hetzelfde! Moest ook 2 weken lang in spanning zitten. Leef van dag tot dag, als je leuke dingen in zicht heb, kan je daar naar uit kijken, dan lijkt het minder lang.
Sterkte met wachten meis.
Hoe is het met je buik?

Liefs Irene

Ja meis,

Ik had precies hetzelfde! Moest ook 2 weken lang in spanning zitten. Leef van dag tot dag, als je leuke dingen in zicht heb, kan je daar naar uit kijken, dan lijkt het minder lang.
Sterkte met wachten meis.
Hoe is het met je buik?

Liefs Irene

Hoi Dames..

Ik probeer te denken elke keer als ik naar de w.c ga en ik zie geen bloed dat is alles nog goed.
En ik probeer ook te denken vorig jaar in sept van de 3 ling was ik ontzettend ziek echt de hele dag misselijk ik kon niks doen ik had er ook hartkloppingen bij, omdat er een drieling van bloed voorzien moest worden dat zeiden de artsen.van dat alles heb ik nu geen last, ik heb nu alleen dat ik s`avonds ontzettend moe ben en de broeken zitten mij nu al erg strak en ik heb pijn in de buik vooral als ik Aniek getild hebt.
Dus kan ik dit zien als een beetje een goede hoop wat denken jullie???

Aniek heeft wel eens momenten dan wil ze zelf van de trap af of er zelf op en dan schiet ze niet op ze gaat dan zitten en gaat niet verder en als ik moet werken heb ik er geen tijd voor ik laat haar wel eerst zelf proberen, maar later pak ik haar op en dan loop ik naar beneden,omdat het te lang duurt en dan krijg ik pijn in mijn buik en dat trek ook niet zo heel gauw weg hebben jullie hier nog tips voor hoe ik dit aan moet pakken met Aniek.

Sorry het is een beetje lang verhaal geworden.
Maar ik vind het super dat ik er wel altijd met jullie over kan praten ik kan ook heel goed met mijn man praten maar jullie weten met zwangerschappen precies waar ik het over heb.

Groetjes Willy

Terug
Bovenaan