uitslag in het ziekenhuis

Hoi meis,

Dit klinkt zeker als iets positiefs. Probeer er niet teveel aan te denken en wat afleiding te zoeken.

Aniek moet toch nu leren zelf trap op en af te lopen als je nu al last heb van je buik. Dit kost wat enige geduld van jouw kant, maar helpt wel voor jou. Stimuleren, zeggendat ze grote meid is en klappen als ze weer verder loopt. Meer tips heb ik niet.

Fijn he dat je hier je verhaal kwijt kan? Vind ik ook altijd prettig. Ook omdat manlief na 3x horen ook geen antwoorden meer geeft die nog geruststellend zijn haha.

Praat lekker je zorgen van je af en bedenk per dag iets leuks te doen.

Liefs Irene

hoi willy,

wat balen zeg!! hopelijk duren die 2 weken niet te lang!!
en ach als je verder denkt dat je zwanger bent moet je positief blijven!! je voelt zelf wel of je zwanger bent.
heb verder geen tips voor de pijn in je buik.. ik ben nu 22 weken zwanger en heb dat helemaal niet gehad. had echt nergens last van ( naja alleen van moeheid en int begin misselijk) misschien komt het omdat ik jonger ben? weet het eigenlijk niet..

Aniek zou ik aan de hand nemen en naast haar de trap op lopen. zo doe ik dat met kelwin ook. en dan tellen als je weer een tree op gaat. we hebben 15 treden dus kelwin kan van 1 tot 15 tellen. haha.. dat is gelijk ook erg leuk.. kelwin heeft er namelijk ook een handje van om even op de tree te gaan zitten hihi.. soms voelen ze gewoon dat je weg moet en doen dan extra langzaam:p maarja dat gaat vanzelf wel over.

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan