Uitslag onderzoek Zifjon

Hey Mariska,

Het is/wordt echt een heel traject zo he?!?
Hopelijk vinden jullie snel antwoorden en kan zifjon het juiste traject in..
Kan me voorstellen dat je niet over een pleeggezin wilt nadenken, ik zou dat ook nooit willen.. hoe je kindjes ook zijn en welke beperkingen ze ook hebben het blijven toch jou wondertjes en die horen thuis!
Misschien idd wel fijn om wat extra steun van je familie te krijgen, maar dat doen ze geloof ik al he?? Komen jullie en Zilvian ook een beetje tot rust,, Gaat dat al wat beter met je kleintjes samen?
Zal niet gemakkelijk zijn om een ritme te vinden nu.
Veel succes met alles en houd ons een beetje op de hoogte he?!
Ps; ook ik vind je een lieve moeder en ik denk dat alle liefde/hechting die je een kind geeft effect heeft op het kind, hoe minimaal soms ook!

Liefs MJ

Hey Mariska,

Kan me voorstellen dat je niet over een pleeggezin wilt nadenken, ik zou dat ook nooit willen.. hoe je kindjes ook zijn en welke beperkingen ze ook hebben het blijven toch jou wondertjes en die horen thuis!
Misschien idd wel fijn om wat extra steun van je familie te krijgen, maar dat doen ze geloof ik al he?? Komen jullie en Zilvian ook een beetje tot rust,, Gaat dat al wat beter met je kleintjes samen?
Ps; ook ik vind je een lieve moeder en ik denk dat alle liefde/hechting die je een kind geeft effect heeft op het kind, hoe minimaal soms ook!

Liefs MJ

Hey Mariska,

Liefs MJ

Hey Mariska,

Wat goed dat jullie dit traject in zijn gestapt. Het zal jullie hopelijk een hoop info geven om jullie mannetje soms beter te begrijpen en wat de beste manier is om met hem om te gaan, enz.

Ik snap dat je niet over een pleeggezin na wil denken, maar misschien heeft het tijd nodig. Er komt nu zoveel op je af.

Wij denken erover na om kinderen op te vangen bij ons thuis (weekendopvang), juist om ouders te ontlasten. Vaak ben jezelf opper de pop en dan kan je opladen.

Nogmaals ik snap je keuze, het klinkt misschien anders, maar zo bedoel ik het niet.

Liefs Lientje

Hey Mariska,

Wat goed dat jullie dit traject in zijn gestapt. Het zal jullie hopelijk een hoop info geven om jullie mannetje soms beter te begrijpen en wat de beste manier is om met hem om te gaan, enz.

Ik snap dat je niet over een pleeggezin na wil denken, maar misschien heeft het tijd nodig. Er komt nu zoveel op je af.

Wij denken erover na om kinderen op te vangen bij ons thuis (weekendopvang), juist om ouders te ontlasten. Vaak ben jezelf opper de pop en dan kan je opladen.

Nogmaals ik snap je keuze, het klinkt misschien anders, maar zo bedoel ik het niet.

Liefs Lientje

Hoi Mariska,

Wat zullen jullie een zware tijd hebben. Je hebt al een hele tijd vermoedens dat er iets met Zifjon aan de hand is, maar als het dan bevestigd wordt kan ik me voorstellen dat je toch wel erg schrikt. Maar vergeet niet dat een diagnose niets aan Zifjon verandert, hij blijft zoals hij is, jullie lieve schat, met al zijn leuke en bijzondere dingen. En het is de bedoeling dat dit traject ervoor gaat zorgen dat het wat makkelijker wordt.
En dat er over een pleeggezin gesproken wordt is idd. alleen om jullie te ontlasten, niet omdat je iets verkeerd doet. Maar zolang jullie een netwerk hebben van vrienden en familie die jullie af en toe kunnen ontlasten is dat toch een prima oplossing.
En als er sprake is van een hechtingsstoornis, dan zal dat ook niet komen omdat jullie iets verkeerd gedaan hebben in de opvoeding. Soms is er iets in een kind, waardoor zoiets ontstaat. Maar makkelijk zal het niet zijn. Je wil het liefst dat je kind zonder problemen zijn leventje kan leiden en overal aan mee kan doen. Als het dan anders blijkt lijkt me dat heel moeilijk.

Terug
Bovenaan