uitslag van zaadtest ,niet best

A

Anoniem

Guest
wij hebben afgelopen vrijdag de uitslag van de zaadtest gehad en dat was niet best, het was zeer slecht en voor ons is de enige mogelijkheid om een kind te krijgen   IVF.

komende vrijdag hebben we weer een afspraak en dan word ons vanalles verteld.
het was een hele teleurstelling.
misschien dat iemand alvast wat kan vertellen wat het precies inhoud??

gr wilma

Hoi Wilma,

wat vervelend voor jullie zeg! Maar probeer het positief te blijven bekijken. Heel vaak lukt het ook om zo'n mooi klein wondertje op de wereld te zetten met behulp van IVF. Zelf kan ik je daar niets over vertellen. Wij zijn nu in het stadium van IUI terecht gekomen.
Maar ik wens jullie veel sterkte en doorzettings vermogen.

Groetjes Belle

hoi hoi

als het goed is gaan ze je vertellen hoe alles in zijn werk gaat krijg je eventueel al recepten mee voor de medicijnen en ongeveer een datum wanneer je gaat starten. ik vond dat ze veel vertelde en was erna al weer veel vergeten maar je moet een paar keer komen en dan leggen ze het zo weer uit (tenminste was bij ons zo)
wij hebben zelf icsi gehad (zaad was en lui en te weinig) maar ik kan je vertellen op deze manier lukt het ook. bij ons was het de tweede keer raak. wat ik je wel zou aanraden blijf met elkaar praten want het kan heel zwaar zijn

ik wens je heel veel succes en strekte ermee

groetjes danielle

hoi wilma

jeetje dat moet ook een schok voor jullie zijn geweest,
je gaat onderzoeken doen maar toch verwacht je zulke dingen niet echt.
wij krijgen de uitslag van onze testen 9 nov pas, duurt nog lang.
ik sta er nog vrij positief tegenover en verwacht eigenlijk niets.
maar zo zie je maar weer.
Maar het is inderdaad waar dat IVF een grote kans geeft op zwangerschap dus dat gaat vast en zeker lukken. positief blijven hoor!!!
veel succes en sterkte gewenst.

groetjes sandra

Hoi Wilma,

Dat is dus nooit leuk nieuws....echt een klap in je gezicht...

Blijf je wel bedenken dat ivf een goede methode is om dan alsnog zwanger te worden! Zoals anderen ook zeggen zijn ivf behandelingen succesvoller dan je denkt!
Het gaat vast helemaal goed komen!
Maar voor alsnog heel veel sterkte met het een  plekje geven van de uitslag...
Want daar heb je ook tijd voor nodig!
Sterkte meis!
Houd moed!

Liefs Linnepinnie

meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.
ik zie er allemaal best wel tegenop maar we gaan er voor!!!

het ergste lijkt me nog de hormonen spuiten. ik ben doodsbang voor naalden   brrrr
mar je moet er wat voor over hebben.

liefs wilma

Hoi Wilma, erg sneu allemaal, maar echt, IVF geeft echt hoop hoor. Bij ons zei de arts dat IVF 25% kans heeft van slagen en dat dat evenveel is als wanneer je op een natuurlijk manier zwanger wordt, dus echt put daar hoop uit!

Zet hem op!

Gr. Pleun

hoi hoi

ook ik was/ ben bang voor naalden. ik spuit vaak bij andere mensen maar bij je eigen is het toch wat anders. ik kreeg van het zh een apparaatje mee waar je de spuiten in kon doen en dan op je buik kon zetten en daar voelde ik bijna niks door. misschien krijg jij die ook en anders kun je er naar vragen en zeggen dat je spuiten niks vind. er zijn echt wel oplossingen voor.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan