uitslag van zaadtest ,niet best

Hee wilma,
Ik schud je de hand, hebben ook te horen gekregen dat we voor die opties moeten gaan.
Bij ons is het denk ik nog iets anders gegaan, maar dat is natuurlijk elk verhaal.
Jullie kunnen al snel voor gesprek, jullie zaten al in het ziekenhuis waar ivf gedaan wordt?
Kop op hoor meis. Het is dan wel met hulp, er blijft een kans!!!!!

we gaan nu nog naar het martiniziekenhuis in groningen. maar straks voor de ivf moeten we naar het UMCG     in groningen.

ik had al een afspraak staan voor de cyclus analyse en die gaat gewoon door alleen moet mijn man nu ook mee en onderzocht worden.

ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.

heb al gekeken op de site van umcg . er is een wachtlijst van en half jaar!!!

pfff dat word dus geduld hebben.
ben wel blij dat we het nu weten en niet eerst jaren zjn gaan proberen. we zijn nu nog lekker jong.   24 en 26 jaar.

liefs wilma

Wat fijn dat jullie nog zo jong zijn, al is ivf natuurlijk niet niks. Ik ben ook doodsbang voor naalden maar toch wen je eraan. Vorig jaar hebben wij onze 1e ivf poging gedaan omdat wij hetzelfde als jullie,  niet op een natuurlijke manier zwanger konden worden door weinig/slecht zaad. Ik vond het echt goed te doen hoor dus ga er voor!!!

Succes!
Marielle

we gaan er ook zeker voor hoor maar dan nog lijkt het me allemaal doodeng.

we moeten eerst vrijdag nog naar de gyn voor gesprek en cyclus onderzoek en dan verteld ze ons ook de details over het zaad en hoe nu verder.

effe afwachten dus.

heb al wel veel over gelezen op internet, er staan veel verhalen op van stellen die het hebben gedaan. wel interessant

gr wilma

Hoi ,
ik lees af en toe de verschillende forums

vijf jaar geleden kregen wij ook te horen dat de enigste mogelijkheid ICSI was , zelfs geen IVF
Nu 5 jaar later hebben wwe een dochter en een zoon , heb ik twee miskramen gehad en ben ik nu weer zwanger
mijn man had ook bijna geen zaad , en wat hij had was heel slecht
Er was ook geen mogelijkheid dat dit zou herstellen
ik wil dit verhaal vertellen , omdat   dit ook gebeurt
Ik wens je heel veel sterkte met de komende gesprekken en behandelingen !!!!1

Hee Wilma,

Slecht nieuws dus. Ahoewel....icsi is nog een stapje verder dus als ze ivf zeggen dan is er in ieder geval nog een redelijke kans!
Ik ben momenteel bezig met ivf en schrijf alles op een weblog. Als je meer wil weten kun je meelezen en meeschrijven als je dat wil. Je bent welkom!
gr.Ing
http://wensweb.web-log.nl/

Terug
Bovenaan