Uitslag ziekenhuis van vandaag niet goed..

Lieve Inge,
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ik duim voor jullie mee en zal een extra kaarsje branden.

Judith

Hoi Inge,

ik denk ook heel veel aan jullie en wil je veel sterkte wensen in de komende tijd.

En natuurlijk steek ik ook een kaarsje voor jullie aan..

Liefs Janu

Inge,

ook op mijn brandend kaarsje kun je rekenen!
Ik moet veel aan jou en je moeilijke weg denken merk ik... Ik hoop ZO dat jullie het meest gunstige nieuws te horen krijgen na de vlokkentest en punctie. Hou vol!
Liefs, Maan

Hallo,

Ik volg je verhaal al vanaf het begin. Het was zo bijzonder om te lezen dat je na de eerst ivf zwanger was en ook nog eens van een tweeling. Natuurlijk heb ik ook het slechte nieuws gelezen en blijf je volgen zoals zo velen op het forum. Zowel hier als op het juli forum als op het zwanger zijn forum. Natuurlijk ga ik voor jullie duimen en een kaarsje branden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alle onderzoeken en beslissingen die jullie moeten nemen.

Groeten pinklady

Hey lieve Inge,

De kaarsen blijven branden en de duimen blijven draaien. Hopelijk allemaal snel goed nieuws.

Veel liefs
Nicole

Hallo Inge,
wat zul je een spanning bij je hebben, die zorgen .....................verschrikkelijk!!
Ik zal zeker een kaarsje voor jullie aansteken en hopen dat het nog een beetje goed komt, ik heb zo met jullie te doen. Wat een pech.....
Ik blijf voor jullie duimen en wens jullie zoveel mogelijk sterkte toe en weet......dat er heel veel mensen met jullie meeleven.
wilma

Hai Inge,

Loop zelf al 3 jaar te schrijven op het forum maar kijk regelmatig ook bij andere forum dus zie ik je naam regelmatig voorbij komen. Door alles wat je heb eegemaakt lijkt het voor mij net ofdat ik je ken en wilde je alleen even vertellen wat ontzettend KUT ik dit voor je vind. Ik was echt helemaal blij voor jullie dat je eindelijk zwanger was en dat je je kon gaan voorbereiden om eindelijk  moeder te worden en zeker van een tweeling (ik kan het weten; mijne zijn nu bijna 10 maanden) is toch een kadootje.

Heel veel sterkte de komende tijd en hier brand er een kaarsje voor je.

Groetjes,
Marielle

Hoi lieve Inge, ik heb al weer aantal dagen niet gereageeerd, maar leef erg met je mee hoor! Ik duim nog steeds voor je en hoop dat de vlokkentest van vandaag jullie wat meer zekerheid geeft!

Dikke kus van Pleun

Terug
Bovenaan