Uitslag ziekenhuisbezoek...ziet er niet goed uit.

Lieve Inge,

Ik duim voor je en hoop echt dat zoals er meer zeggen dat het een wonder woord.
Ik bedoel het in de positieve zin het is moeilijk om goede woorden te gebruiken in zo n situatie.Heel veel sterkte en ik bid voor je.

Veel liefs Bernicee

Hoi Inge,
Wat raar he, dat je kunt hopen op een hart- of nierafwijking. Maar toch hoop ik er voor jou op, dat je kindjes dat hebben. Het zijn idd vechtertjes, na je bericht van vorige week had ik niet verwacht dat ze het qua groei zo goed zouden doen.
Over die dikke buik....ik denk dat je het beste tegen iedereen zo eerlijk mogelijk kunt zijn. Dan kunnen mensen je ook steunen als je toch moet kiezen om eventueel te aborteren. Volgens mij is dat heel moeilijk om rechtstreeks tegen mensen te zeggen. Ik wens je daarom ook heel veel kracht toe en met  nieuwjaar zal ik twee sterretjes laten branden en dan aan jouw kindjes denken.
Veel liefs,
Patricia

Ik weet niet of ik zou vertellen dat ik voor zo'n keuze zou kunnen komen te staan. Ik zou wel vertellen dat er een kans bestaat dat ze het niet halen. Weet je als mensen zoiets horen, gaan ze zich met de beslissing bemoeien, en die is al moeilijk genoeg.

In ieder geval Inge we denken allemaal aan je.

Miep

Poeh, wat moeilijk. Wel goed dat ze het heel goed uitzoeken, dan kunnen jullie beter een keuze maken. Wat een gemengde gevoelens moeten jullie de laatste tijd toch hebben met alles wat je voor je kiezen krijgt.
Ik duim voor jullie en wens jullie heel veel sterkte.
Groetjes V.

Hoi,

Wat een verhaal zeg en wat een onzekerheid nog allemaal voor jullie. Ik ga heel hard voor jullieen hopelijk komt het allemaal wel goed.

Veel sterkte met alles.

Liefs Fruit Girl

Heel veel sterkte!
Hopen dat het toch nog een positieve wending krijgt!
Groetjes, Nicole

Hoi Inge,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum. Maar ik ben nu zelf moeder van 2 kindjes en opnieuw zwanger van een derde kindje. Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode voor jullie. Ik hoop dat de kindjes blijven doorvechten en dat in het nieuwe jaar misschien er toch nog een positief bericht voor jullie komt. Heel veel sterkte!!

Groetjes
zwanger moedertje

Hoi Inge,

Wat een vreselijke onzekerheid. Je kunt niet anders dan wachten tot het volgende onderzoek. Maar ondertussen gaan alle mogelijkheden en onmogelijkheden wel door je gedachten.

Een vriendin van ons heeft een maandje terug moeten besluiten haar zwanherschap af te breken met 23 weken, omdat het kindje maar een half hart had en nauwelijks levensvatbaar was. Zij hebben heel open gesproken met hun naaste familie en vrienden en aan de rest hebben ze verteld dat ze voor een moeilijke keus stonden, maar niet alle ins & outs verteld. Zo konden ze de serieuze reacties meenemen en werden ze niet lastig gevallen met opdringerige of bemoiezuchtige meningen van anderen.

Ik wens je heel veel sterkte, wat er ook op  het pad van je 2 kindjes gaat komen. Laat je heel goed informeren over de mogelijkheden, maar luister vooral naar jouw en je mans gevoel. Daar moet je uiteindelijk mee verder. Zo'n arts heeft vooral kennis, maar hoeft niet de kinderen hun leven lang op te voeden en te verzorgen, als ze zover mogen komen. Maar zal ook niet de liefde voor deze 2 voelen.

groejts
greet

Terug
Bovenaan