uitslagbloedtest

Je hebt een mooi meisje gekregen! Echt verschrikkelijk dat je haar zo snel hebt moeten verliezen!  Onbegrijpelijk dat ze zo laat pas is geboren terwijl het om 22.00 al slecht met haar ging. Zoals je zelf schrijft was ze bij haar geboorte pas 1 minuutje overleden, wat hadden die  twee een half uur dan veel uit kunnen maken....

Hopelijk mag je van een volgende zwangerschap/baby langer genieten!

coortje heb jij het zelf mee gemaakt als ik vraagen mag jolanda????

nee maar een hele goed vriendin heeft ook een kindje verloren en dat heb ik allemaal van heel dichtbij meegemaakt!!!

lieve 1983 ja ik ben oook een heel trotse moeder van kyara en ik hou ontzetend veel van haar en ik zal haar dus ook nooit vergeeten steek elke dag twee kaarsjes aan bij der hou zo veeeeel van haar maar ze heeft nu een plaatsje in me hard zo ver dat het kan he en wil nu voor mijn 2 meiden want heb er nog een van 9 een zusje of broertjes liefs van jolanda

ja dat is heel erg hoor ik weet wat ze voel en weet je ik had iemand leeren kene hier en toen op msn gezet baby girl ze scheld me uit voor moordenaar en zeg heel veel dingen over mijn kindjes en relatie dat doe heel zeer he kijk maar op zwanger zijn bij vraagje weet niet waar ze het vandaal haal maar gun dit echt niemand daar krijg je zo klap mee he

maar hoopen dat we bine kort nog een gezond kindje moogen krijgen he   liefs van jolanda

jeetje wat een bemoeial
heb ff gereageerd!!! kom op zeg al ging je met 80 mannen maakt toch niet uit dat vroeg je toch niet of wel

Terug
Bovenaan