Uitslagen bloedonderzoek naar oorzaak mk binnen

He dames,

Wilde even laten weten dat de uitslag binnen is. Ze hebben door de bloedonderzoeken en ook in het eiwit-onderzoek niets vreemds kunnen ontdekken. Toch wel fijn om te weten dat alle OK is.
Mijn 2 mk zullen dus  idd 2x domme pech geweest zijn, want de kans dat het komt door een afwijking in de chromosomen is heel erg klein. Uitslag van dat onderzoek volgt 27 aug.

Gyn zei dat als ik een volgende keer zwanger ben, ik meteen contact moet opnemen want dan gaan ze vanaf het begin alles goed in de gaten houden. En het lijkt er steeds meer op dat ik donderdag idd al mag bellen :)
Heb namelijk naast dat ik al een week erg moe ben, ook gisteren een paar keer een beetje bloedverlies gehad en vandaag helemaal niets meer. Dus waarschijnlijk innestelling geweest, had ik de vorige keer ook.

We wachten nog maar ff geduldig af tot donderdag en zien dan wel wat het gaat worden. (O, dat klinkt zo stoer, maar ben nu al ongeduldig.....) Nog 2 nachtjes slapen.......

groetjes,
Dion

Hey Dion,
Ik reageer even op jouw topic terug! Ik zag dat je ook op die van mij had gereageerd!! Lief!
Goed nieuws zeg! Nu nog ff afwachten op de chrom-onderzoeken!  
Ik duim voor je wb donderdag!!!!
Liefs Anna

Hé Dion,

mooi dat er niets afwijkends uit de tests is gekomen en nu maar hopen op nog zo'n mooie uitslag a.s. donderdag. Kan me goed voorstellen dat je bijna niet kan wachten....

Groetjes,
Margrethe

Hoi Dion,
Fijn om te horen dat het tot nu toe allemaal oke is!
Ik ga voor je duimen dat je donderdag goed nieuws hebt!
Laat je hier even wat weten?

Groetjes Janneke

Hey dion!

Super dat er niets uit de uitslagen is gekomen! Een hele gerust stelling! ( ik hoop dat ik die over een paar weken ook krijg)!

En succes met wachten tot donderdag! Mijn ervaring is dat mijn lichaam me nog nooit voor de gek heeft gehouden! Dus ik denk dat als jij voelt dat je zwanger bent, je het vast goed hebt!(tenminste dat hoop ik!)

Liefs Sarah

Hee Dion!

Fijn dat er niets is gevonden wat niet goed zou kunnen zijn! Dat is weer een opluchting!
Hopelijk heb je een positief resultaat donderdag!

Succes!
Liefs Anne!

Terug
Bovenaan