Uitslagen bloedonderzoek naar oorzaak mk binnen

He Anna,

Dankjewel voor de felicitaties! Ja je hebt het goed.

En ook het antwoord op de 2e vraag is ja, ik heb al getest. En ben dus weer zwanger !!!!!! Mooier cadeau kon ik me niet voorstellen voor vandaag, en mijn wens is uitgekomen
Morgen maar meteen de gyn bellen, want ze gaan dus nu alles vanaf het begin goed in de gaten houden. En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Zal blij zijn als de eerste 2 maanden voorbij zijn en we (hopelijk) een hartje op de echo hebben gezien.

Hoop dat je me snel mag volgen! hier wat glitters: *************************************************************************************************
**************************************************************************************************

groetjes,
Dion

Hallo Dion,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik vond je reactie heel lief op mijn topic.
Ik hoop dat alles goed komt en dat we elkaar tot het eind van een voldragen zwangerschap blijven spreken.
Veel succes met je zwangerschap.

Liefs Saartje06

hoi Dion,
Ik reageer ook nog even op deze topic!
Ik ben helemaal blij voor je!
Wat moet je verwachten van die onderzoeken/controles bij de Gyn dan de eerste maanden? Mij is altijd verteld dat ook al lig je 3 maanden plat, het dan ook nog mis kan gaan.
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat dit keer hoor!
Wat doet jouw Gyn dan allemaal? Misschien weet je het nu nog niet te vertellen, maar wil je me op de hoogte houden?
Doei doei!!
Liefs Anna

Terug
Bovenaan