uitslagen nekplooimetingen

Hoi mede mama's

er zouden deze week een aantal van jullie toch de uitslagen krijgen van de metingen..
en zijn ze goed?? ik hoop het van wel voor jullie!! en ik GUN het jullie ook heel erg!
dit wachten is killing!!

dikke kus
Annemieke

Hoi Annemieke!

Maandag uitslag bloedtest gehad, alles gelukkig goed! Ze testen hier in Griekenland op down en nog 2 'getallen'. De nekplooi was 1,2mm.
Wanneer krijg jij nou uitslag???? Ik kijk bijna elke dag even.... Ik zit gewoon voor je in spanning...
 groetjes,Priscilla

Hallo Annemieke,

Kreeg vandaag de uitslag binnen van de combi-test.
de kans is voor ons kleiner dan 1 op 5000 dat het een kindje wordt met
een chromosomen afwijking.
We zijn hier heel blij mee, mede omdat we al een dochter hebben van 3 met
een motorische en geestelijke beperking.

Ik wens jou heel veel succes de komende week met je gesprek bij de gyn.

'Gr,
Sonja

Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen woensdag de nekplooimeting gehad en gelukkig was die oke de uitslag was 2,0   de bloedtest moet ik nog krijgen dus dat is nog even afwachten maar tot dus ver maak ik me niet al teveel zorgen.

Groetjes debora.

Hoi Debora!
Mooi dat de nekplooimeting o.k. was!
Een vraagje uit nieuwsgierigheid: wordt bij de bloedtest alleen op Down gechecked? En wat zijn daar de kosten?? Hier kostte het bijna 200euro (in Ned. 130) maar ik ben allang blij dat de uitslag goed was, zulk nieuws is niet in geld uit te drukken!
groetjes,Priscilla

Hoi Pricilla,

Ik hoop dat je niet erg vind dat ik reageer.........
In nederland kost een nekplooimeting en bloedonderzoek 90 euro.
wij  hebben voor voor dit ged ook een hele uitgebreidde echo gehad en
hele rits met foto's!
Hoe is het weer in Kreta op het moment?

Gr,
Sonja  

Hoi Sonja!

Heel vanzelfsprekend hoor dat je reageert!!!
Dat van 130euro schreef iemand anders in een eerdere topic( kan op t zwangerschapsforum zijn)  dat dat de prijs was v.e. combinatietest echo en bloedtest alleen op Down).
Het is hier raar weer, we hebben zuidenwind (uit Afrika dus) hele harde warmelucht wind het is (net op de thermometer gekeken) 29graden, maar dus geen weer om buiten te zitten.... Ik denk dat t nu bij   Debora lekkerder weer is. Bij jullie is t koud hoorde ik? Vrijdag belde m'n zusje dat t sneeuwde! Toen liep ik in een t shirtje (geen wind)
 M'n kindjes zijn uit logeren en ik wou eigenlijk de balkons schoonmaken maar dat kan dus niet met die wind... Dan maar de kledingkasten....

groetjes,Priscilla

Hoi Pricilla,

Toch klinkt die 29 graden best leuk. Het is hier bar slecht......het is rond het vriespunt  met wintersebuien.  We hebben dan ook een echt paas gevoel(NOT!!)
We zijn van plan om  eind mei nog even een weekje naar de zon te vliegen en zijn nu
een beetje aan het surfen naar leuke aanbiedingen.

Gr,
Sonja  

Terug
Bovenaan