uitslagen nekplooimetingen

sorry voor de late reactie mama uit kreta maar we hadden een druk paasweekend,heerlijk iedere dag naar het strand haha.
Ja sorry voor de mensen uit het koude witte holland maar hier was het alleen maar wit van het witte zand op het strand.
Nee ons hoor je niet klagen seizoenen kennen we niet echt en echt kouder dan 30gr wordt het eigenlijk nooit.
Bijna altijd zon en een heerlijk windje.
Maar over de prijs van de testen weet je ik heb echt geen flauw idee maar wij zijn dan ook super verwend.
Mijn man is namelijk uitgezonden als beroepsmilitair naar hier dus is alles geregeld via defensie.
Ja en we hebben best vaak commentaar maar als het over ziektekosten en dergelijke gaat dan is het allemaal perfect geregeld.
Ik lever een brief in bij de betreffende instantie en die declareren weer bij defensie dus ik zie nooit geen rekeningen.
en over de bloedtest wij laten zón combinatie test doen maar waar het dan precies op wordt gecontroleerd weet ik niet helemaal,jeetje slecht voor bereid he'maar ik vertrouw volkomen op mijn gynecoloog dus die zal het wel weten ik krijg alleen pas 7 april de uitslagen aangezien hier alles wordt opgestuurd naar nederland dus wij moeten nog even geduld hebben.

Groetjes debora.

Ik heb vorige week donderdag de nekplooimeting gehad en de meest ongunstige meting uit drie keer meten was 2,75 mm. Nog best ver van de 3,5mm, maar ben er toch niet helemaal blij mee.
Maar goed, de uitslag van de hele combinatietest krijgen we pas ergens volgende week dus ga me nog maar niet druk maken. Ik ben 29 dus qua leeftijd is de kans nog vrij laag.

Terug
Bovenaan