Uitslagen, ronde 16 en verdriet!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Met groot verdriet begin ik vandaag weer aan ronde 16! De duivels zijn gekomen...

Vanochtend om 11:40 uur een afspraak op het ziekenhuis voor alle uitslagen en helaas..... niet positief! Bij mij was alles goed maar ik moet a.s vrijdag nog een keer bloedprikken. Het zaad van mijn man is niet goed van kwaliteit en de kans op een natuurlijke zwangerschap is bij ons dan ook een stuk kleiner (niet helemaal uitgesloten) De arts noemde allerlei cijfertjes en aantallen maar die ben ik alweer vergeten door alle emoties.....De aantallen vond ik iig niet hoopgevend!

Het komt er op neer dat mijn man begin Februari weer zijn zaad moet laten onderzoeken om te kijken of er verschil is met deze uitslag en om te kijken of het 'bewerkt' kan worden voor eventuele inseminatie. Dat zal dan wel de stap worden naar IUI (denk ik)

Ik ben kapot, het lijkt wel of alle spanning er nu uit komt, kan alleen maar huilen! Ik vind de wereld zo oneerlijk op dit moment!!!!

Liefs Lynn.

he bah meid wat erg voor jullie. En wat kan ik mij voorstellen dat je erg verdrietig bent.
mijn beste vriendin haar man heeft ook super slecht zaad en hebben wel een kindje kunnen krijgen via de MM en 1 spontaan via de normale weg..hopenlijk geeft dat jou moed.
Gelukkig weten ze nu wat het is en hopenlijk voor jullie snel een behandelplan.
heel veel sterkte meid!!

liefs!!

Hoi lieve Lynn, Wat een verdrietig berichtje! Ik vind het heel erg rot voor jullie dat alles zo moet gaan en ik was altijd zo ontzettend onder de indruk omdat je de zaak ondanks alles zo positief oppakte! Ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Neem even de tijd om het voor jezelf te laten inzinken en wie weet wat kunnen ze het probleem toch nog verhelpen! En uit wat je eerder al schreef, maakte ik op dat je een hele lieve man hebt, dus ik wens julie samen heel veel goede moed toe! xxx

Oh Lynn wat erg voor jullie!
Wat een domper!!! De cijfertjes komen vast nog wel een keer binnen bij je maar het enige wat nu telt is dat het niet zomaar een twee drie gepiept is. Ik had echt iets anders gehoopt voor je. Heb er echt kippenvel van.

Ik hoop dat je ondanks dit verdrietige bericht samen met je man kan blijven praten en kunt blijven hopen op een wonder, want die bestaan!!! Zoals steenbok ook al schreef, er bestaan echt wonderen!

Jullie gaan een zwaar jaar tegemoet maar probeer het over een paar dagen iets positiever te zien en te denken aan de woorden van de arts dat het niet helemaal uitgesloten is en dat jullie nu hulp krijgen!

Ondertussen kun je hier op dit forum je hart luchten en lekker te keer gaan als je wilt, geen probleem! maar blijf geloven!!

Lieve Lynn, heel veel sterkte de komende tijd, huil nu maar lekker uit. Heb je alle reden voor!

Dikke kus

och meis wat een drama! Roinde 16 alweer en dat niet alleen maar ook nog eens een uitslag die je niet gewild hebt. Wat erg!
Logisch dat je heel verdrietig bent, neem even rust en de tijd om dit te laten bezinken. Vergeet niet om daarna weer erg positief te zijn, ze kunnen tegenwoordig zóveel al is dit misschien een enorme dooddoener...
Sterkte, denk aan je!

O wat verdietig bericht..
Kan wel opbeurende dingen zeggen maar daar zit je denk ik op dit moment niet te wachten..
Hoop als er in feb weer zaad ingeleverd moet worden dat het misschien wat anders uitziet.
en eventueel bewerkt kan worden..
Jank maar lekker er alles eruit. En laten we ons duimen met zijn alle draaien dat er via via een goeie zwangerschap zal komen..
zal voor je man ook klap zijn dat het aan hem ligt .

Verder weet ik eigeijk niet zo veel te zeggen vindt erg moelijk..

liefs shast

Jullie zijn lief!! Ik heb net even flink zitten janken tijdens een telefoongesprek met mijn moeder en zus en dat lucht flink op!!

We laten ons niet 1,2,3 uit het veld slaan en we zijn er allebei ook heilig van overtuigd dat we zeker een kindje mogen krijgen in de toekomst, de techniek staat voor niets tegenwoordig ook al is het dan met een beetje hulp!

En wat ik al zeg een natuurlijke zwangerschap kan maar de kans is bij ons gewoon kleiner dus de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!!

Wat betreft mijn man: Dat is een super kanjer!! Hij voelt zich ook rot maar niet omdat het zijn zaad is wat van mindere kwaliteit is. Hij ziet altijd de positieve dingen ergens in en is gelijk bij thuis komst research gaan doen en ziet alles met de "sunny side up". Gelukkig maar.....

Vanavond even samen op de bank met een goed glas wijn, een leuke film en veel knuffels!

Terug
Bovenaan