Uitslagen, ronde 16 en verdriet!

Jeetje meid wat een nieuws...

Vanaf hier een dikke knuffel...

Wat een klote bericht zeg!! Ik had echt op goed nieuws gehoopt voor jullie!
Maar....... Ik weet ook uit ervaring dat de zaadkwaliteit per keer heel erg kan verschillen. Misschien was dit wel een slechte lichting?

Pfff.... Kan me heel goed voorstellen dat je je goed klote voelt.

Sterkte meid, geniet van je wijntj en de film en we gaan voor een goede uitkomst in februari!

Liefs Daisy

jeetje lynn wat kutnieuws! had echt wat anders voor jullie gehoopt, heel veel sterkte de komende tijd

liefs xxx

Wat een verdrietig nieuws Lynn. Ik vind je zo dapper dat altijd positief blijft. Je mag best even negatief en verdrietig zijn. Maar je komt erboven op, en je wordt weer blij en gelukkig met een kindje!! Ik denk dat iedereen dat je heel erg gunt, en hopenlijk in 2012 goed nieuws! Liefs Chantal

Ach jeetje Lynn wat had ik voor jullie gehoopt dat jullie vandaag positief nieuws kregen........ Begrijp dat je verdrietig bent! Geef de moed niet op meid ook voor jullie komt er een wondertje dat weet ik zeker ze kunnen tegenwoordig zoveel.

Geniet vanavond lekker van elkaar en samen kunnen jullie dit aan!

Hoi Lynn,

Ik lees nog vaak mee hier, ik leef zo met jou (en de anderen mee). Dit nieuws is wel even een flinke aanslag zeg. Super dat jullie er zo positief instaan! Veel sterkte de komende tijd.

Liefs mamamijn

pff wat een k*t nieuws, ik hoop zo op een engel die jou een wonder bied,

heeeel veel sterkte en ee hele dikke knuffel

Liefs

Meid het is ook oneerlijk. Er zijn jonge vrouwen die door de pil heen zwanger raken en er niet blij mee zijn en er zijn stellen die dolgraag willen en bij wie het vervolgens niet lukt.
Meid, ik hoop voor je dat er voor jullie een plan gemaakt kan worden zodat jullie wens toch in vervulling gaat.
Vrienden van ons zaten in hetzelfde schuitje als jullie. Ik weet er dus alles van en hoeveel pijn het doet. Het kost zoveel energie en tranen.
Maar er is ook hoop! Bij de tweede zaadkeuring werd het zaad toch goed gekeurd. Deze ene keer zegt dus niet direct alles. Het kan zijn dat hij net daarvoor gefietst had, te heet gebadderd had... en dat kan zomaar van invloed zijn. Probeer dus voor de volgende keer even goed op te letten en zoek wat informatie op en de kwaliteit te bevorderen.

En geloof me: bij hen was inseminatie mogelijk en ze waren zelfs na de eerste pging zwanger. Hun kindje wordt in februari al een jaar. Er is dus hoop!!!!!

Geef het niet op... maar geef het nog meer tijd. een dikke knuffel

Terug
Bovenaan