uitstapjes

Dat is ook het beste denk ik, zorgen dat er voldoende rust en regelmaat is maar jezelf ook niet vergeten!
Al vond ik dat in het begin echt moeilijk hoor! Was al blij als ik 1 of 2 keer in de week heel even boodschappen kon gaan doen als mijn vriend thuis was..
Ze vond het ook vreselijk om in de auto in de maxi cosi te zitten, daarom ging ik bijna nooit samen met haar wat boodschappen doen ofzo. Nu blijkt dat dat weer te maken had met haar vk houding en het spiertje in haar nekje dat vastzat. Volgens de fysio zat dat haar gewoon niet lekker als ze in de maxi cosi zat, zo kon ze ook niet kijken hoe ze wou.
Nu gaat dat super goed gelukkig, kan haar zelfs in de maxi cosi (kan ik op het onderstel van de wagen zetten) laten zitten als we even naar de winkel ofzo moeten, geen probleem meer!

Maar elk kind is anders, de een vind drukte om zich heen net geweldig en kan overal slapen en de ander slaapt alleen goed in z'n eigen bedje. Ik ben blij dat het hier nu wat beter gaat, dat ze wat meer prikkels kan verdragen zeg maar..want het is toch echt belangrijk voor jezelf om af en toe even weg te gaan en niet tussen die 4 muren te zitten!

Esther, ik herken het helemaal. Ik ga ook s'morgens al helemaal bedenken hoe ik het allemaal moet doen. En als er iets gepland staat is het helemaal erg.
Moeilijk he. Maar ik ben ook wel blij dat mijn kind niet de enige is.

Weet je wat de wijkverpleegkundige zei. Doe een laken over de kap als je gaat wandelen dan ziet hij niks en gaat ie misschien wel slapen.  Ik zie me al lopen en ik vind het trouwens nog zielig ook. Ik weet zeker dat ie dan gaat janken.

tis vandaag weer heerlijk weer, toch maar besloten om niet te gaan wandelen. Gisteren ook weg geweest en morgen en zondag gaan we ook weer op pad. Ik heb Isis straks wel evenin de wagen gelegd, op het balkon, toch even buitenlucht,
x Esther (Isis 29-11-06)

Hahahahaha, Issie, ik zie je al helemaal lopen met een laken over de kap! En al helemaal met een witte die over de hele wagen kan!
Lekkere opmerking van die verpleegundige!

Ik ga naar de winkel als Anne net gegeten heeft. Dan is ze wakker en kan ze in de wandelwagen nog even lekker om zich heen kijken. Maar makkelijk weg lukt zeker niet. En om haar nou wakker te maken als ze net lekker ligt te slapen doe ik ook liever niet, maar soms ontkom je er niet aan.

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan