Graag wil ik weten of jullie wel is zo vermoeit zijn dat je dan je zelf even niet meer in de hand hebt en je mensen, in dit geval mijn moeder zo afbekt.
Ik schrok er zo van dat ik gewoon even tot 10 moest tellen. 20 eigenlijk.
gevalletje was dat ik een parkeer plaats op wilde rijden maar dat geen enkel iemand mij voor liet gaan terwijl ik al halverwege stond.
kwamen steeds maar mensen aanrijden en niemand was zo aardig om mij even door te laten rijden.
nu vind ik dat iemand mij of wie dan ook zowiezo wel even had mogen laten doorijden of ligt dat aan mij.
De mens is tegenwoordig niet meer sociaal.
mijn moeder vond dat ik diegene was die had moeten wachten,.
en dat kon ik op dat moment echt niet hebben, sloeg ook nog 3 keer de auto af omdat ik op een helling stond. en in mijn moeders auto reed.
ik was zo kwaad dat ik toch te keer ging tegen haar.
Ik had het zo gehad. al zo moe van het shoppen en dan ook nog dat.
ben ik de enige of hebben meer hier last van..
Ik schrok er zo van dat ik gewoon even tot 10 moest tellen. 20 eigenlijk.
gevalletje was dat ik een parkeer plaats op wilde rijden maar dat geen enkel iemand mij voor liet gaan terwijl ik al halverwege stond.
kwamen steeds maar mensen aanrijden en niemand was zo aardig om mij even door te laten rijden.
nu vind ik dat iemand mij of wie dan ook zowiezo wel even had mogen laten doorijden of ligt dat aan mij.
De mens is tegenwoordig niet meer sociaal.
mijn moeder vond dat ik diegene was die had moeten wachten,.
en dat kon ik op dat moment echt niet hebben, sloeg ook nog 3 keer de auto af omdat ik op een helling stond. en in mijn moeders auto reed.
ik was zo kwaad dat ik toch te keer ging tegen haar.
Ik had het zo gehad. al zo moe van het shoppen en dan ook nog dat.
ben ik de enige of hebben meer hier last van..