uitvallen tegen mensen

Volgens mij herkennen we dit allemaal :) Ik dus ook...vanacht boos geworden op vriend omdat ik niet kon slapen en hij moest plassen en ik dus wakker werd, terwijl ik al wakker was (hoezo compleet onnozel :) )

Je moet maar zo denken we hebben het beste excuus op de wereld. We zijn zwanger en we moeten 9 maanden lang hard werken. Helemaal op het eind dus we mogen best af en toe eens goed uitvallen. En ik weet zeker dat iedereen het ons vergeeft :)

Groetjes Nelie

haha grappig om te lezen (ik weet het, op het moment supreme is het alles behalve grappig) maar ik ben blij dat het gewoon erbij hoort ! We kunnen er niets aan doen.. het is ook niet niets wat er met onze lichamen gebeurd !!! Mijn huisarts zei in het begin van de zwangerschap dat je het moet vergelijken met een goedaardige tumor.. die in zo'n korte tijd ruim 3 kilo groeit... en dat het gewoon ontzettend veel energie van je lichaam vergt..
Dus nou ja ;) het komt allemaal vast weer goed moeten we maar denken ;) die mannen moeten maar wat kunnen verdragen ;) zij hebben het makkelijkste werk gedaan dus mogen ook wel even rotmomentjes erbij hebben :)

succes iedereen !

Terug
Bovenaan