uitzetlijst

Ladies,

Welke lijst hanteren jullie bij het aankopen van alle spullen die je nodig hebt?

Ik heb een lijst van de babydump gehad, een lijst van de kraamzorg en op internet kan je ook verschillende vinden....dat maakt me een beetje in de war allemaal :)

Tips??
Thanks.

hoi

Nou van al die lijsten kun je ook wel in de war raken inderdaad. Heb die van de babydump ook gehad. Ik hanteer zelf de lijst van de kraamzorg. Die van babydump is heel uitgebreid maar goed dat is natuurlijk ook in hun eigen belang. Hoop op meer verkoop. En die van kraamzorg daar staat alles op wat de kraamhulp allemaal nodig heeft.

Mijn ervaring is dat de helft wat op al die lijstjes staat helemaal niet nodig is :(!! Allemaal onnodig geld uit je zak kloppen. Had alles in huis en nog moest mijn vriend van alles halen.... Wat we nu doen is de basis dingen in huis en als de kraamzorg iets mist dan haalt mijn vriend het wel bij. Het is al duur genoeg allemaal!!

Ps. ik sta nu weer op Sonja28 maar ben ook Tweedegeluk.

ik doe het ook van het ziekenfonds op zich is die kraampakket goed zorg dat er kleding en luiers pampers en voor de zekerheid flesvoeding flessen en kolf apparaat wat we dan nog te kort komen halen we dan weer

ik heb een lijst van babybrabbel gehaald
en kijk of het "verplicht"is of gewoon makkelijk en of ik t nodig heb :)

Ik beval zoizo niet thuis en krijg geen kraampakket van vgz dus koop ik zelf wat we wel nodig hebben (matjes neem ik bijv mee van mn werk :p )

Hoe komen jullie allemaal aan een lijst van de kraamzorg.. Heb ik niet gekregen... Heb altijd een naar gevoel bij lijsten van winkels...toch wat eigenbelang

Terug
Bovenaan