uitzetlijst

Ook daar niet gekregen..wie weet als de consulente komt woensdag

ben er nog niet helemaal mee bezig, maar krijg ook een pakket van de verzekering (krijgt niet iedereen die?) Heb wel van horen zeggen dat als je heel "goed"verzekerd bent daat je dan een wat "luxer" pakket krijgt? Ben benuwd heb nl de duurste verzekering want dan zat er teminste onbeperkt fysio is.

Maar heb een lijst van de verloskundige gehad en daar hou ik mij maar aan en zie het allemaal wel veel dingen zijn ook zo bij gehaald.

Het kost allemaal een hoop geld dat wat je echt nodig hebt maar ook dat wat je graag hebben wilt.

Ik zal toch eens vragen bij de vlos... Gewoon om te kijken wat ik nog mis..

Over duur...ik heb vooral moeite met de kruiken.. Vreselijk, je gebruikt ze waarschijnlijk maar kort en dan moet je er twee hebben...

Hebben jullie ook spul in maat 50? Op de lijst die ik wel ergens vond begonnen ze bij maat 56. Daar begint onze kast dus ook (tsja uitverkoop, dingen met lange mouwen waren voor mij..zooo schattig)

Maatje 50 is niet echt nodig vlgs mij... Onze zoon was vrij gemiddeld, 7 pond, en maatje 56 voldeed prima.

Mijn moeder heeft de neiging zo klein mogelijk te kopen, zooo schattig vindt ze, maar die kleertjes waren na een week of 2 echt al klein.

Beter iets te groot dan iets te klein toch? Of komt het heel precies... Zie zelf eigenlijk nooit baby's dus zou het niet weten

Terug
Bovenaan