Unisex namen

Hallo Allemaal
Wij hebben onze zoon van 4 een unisex naam gegeven. Nu krijgt hij binnenkort een zusje en zitten we eraan te denken om haar ook een unisex naam te geven. Wat denken jullie? Maken we het daarmee ‘verwarrend’ voor mensen of we nou een zoon en een dochter hebben of twee zoons of twee dochters? En hebben jullie nog leuke ideetjes voor namen in deze categorie? Het liefst lief en stoer/eigenwijs. Ik lees het graag, misschien doen we nog ideeën op!

Dat is precies het genre dat ik bedoel. Helaas is het in combinatie met de naam van mijn zoon een beetje te veel peppi en kokki

Qua verwarring maakt het weinig uit toch? Dat is nou eenmaal een mogelijke bijkomstigheid van een uniseks naam. En dat heb je nu bij je zoontje toch ook al? Dat mensen denken is het nou een zoon of dochter (op papier dan hè) Maakt het in mijn ogen niks uit of je nou 1,2 of desnoods 8 kinderen hebt met een uniseks naam :)
Qua namen niet mijn smaak, maar kom hier tegen
Bobbie, Jackie (oké eigenlijk Jack als jongensnaam) Sam(mie), Charlie, Teddy, Scottie

wat voor een mensen zijn dat die bedacht hebben om hun dochter robin te noemen ?
robin is een echte jongensnaam .
joost is een beetje discutabel ;
maar die man van de pravicie waakhond , die heet aleid
en aleid , dat is echt een meisjesnaam .
(treintje)

wat voor een mensen zijn dat die bedacht hebben om hun dochter robin te noemen ?
robin is een echte jongensnaam .
joost is een beetje discutabel ;
maar die man van de pravicie waakhond , die heet aleid
en aleid , dat is echt een meisjesnaam .
(treintje)
Robin betekent roodborstje. Meestal gebruikt voor roodharige dus. Heel geschikt voor beide geslachten.
Aleid betekent edel persoon, kan dus allebei.

Terug
Bovenaan